اجتماعی 19:19 - 13 آذر 1395
همدان - ایرنا - مدیر مرکز آموزشی درمانی تخصصی و فوق تخصصی بعثت همدان وضعیت مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس حامل دانش آموزان لنگرودی را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: فقط پنج تن هم اکنون تحت نظر پزشکان بیمارستان بستری هستند و مابقی با درمان کامل ترخیص شدند.

اغلب دانش آموزان لنگرودی واژگونی اتوبوس در همدان از بیمارستان ترخیص شدند

حمید کیانی فتوت شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از جمع مصدومان این حادثه پنج مصدوم برای نظارت دقیق تر کادر پزشکی و مراحل درمانی در بیمارستان بستری هستند و حال عمومی آنها نیز رضایت بخش است.

کیانی فتوت بیان کرد: در صورت تشخیص پزشکان و نیاز به عمل جراحی نیز اقدامات لازم انجام خواهد گرفت.

وی با قدردانی از پیگیری مسوولان اجرایی استان همدان درباره وضعیت مصدومان این حادثه گفت: این توجه ویژه مسوولیت پرسنل بیمارستان را بیشتر کرده است و شرایط مطلوب را در خدمات دهی درمانی مصدومان مهیا کرده ایم.

به گزارش ایرنا لغزندگی جاده و ناتوانی راننده یکدستگاه اتوبوس بامداد دیروز جمعه منجر به واژگونی اتوبوس حامل دانش آموزان زائر راهیان نور از شهرستان لنگرود از توابع استان گیلان در همدان شد.

در واژگونی این اتوبوس 34 دختر دانش آموز و چهار مرد مصدوم و توسط اورژانس 115 به بیمارستان بعثت انتقال یافتند.

7520/6993

خبرنگار: میثم ناصرنژاد** انتشار دهنده:اکبر بهاروند


8442041
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اجتماعی

اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس قوه قضاییه گفت: مسئولان قضایی در جهت تحکیم آرامش و امنیت مردم و شهروندان در همه شوؤن و ابعاد، اقدامات و تدابیر مقتضی را اتخاذ کنند.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» استاندار تهران با تاکید بر آگاه سازی آحاد جامعه و جوانان در خصوص فتنه‌های فرهنگی دشمنان، گفت: دستگاه‌های استان تهران در حوزه عفاف و حجاب از موازی کاری بپرهیزند.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» مرد جوانی که با همدستی دو نفر از دوستانش به اتهام قتل پای میز محاکمه ایستاده بود، مدعی شد فقط قصد داشته مقتول را بترساند.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس پلیس آگاهی پایتخت گفت:به هیچ عنوان به سارقان مرخصی داده نمی‌شود.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ گفت:سرعت زیاد در معابرخلوت برابر با حادثه است پس با سرعت مقرره برانید.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» طبق اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، شاخص کیفیت هوا در حال حاضر بر روی عدد ۷۷ قرار گرفته و کیفیت هوا در شرایط قابل قبول قرار دارد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس قوه قضاییه با صدور حکمی حجت‌الاسلام والمسلمین حمزه خلیلی را به عنوان معاون اول قوه قضاییه منصوب کرد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» شفیقی از به تعویق افتادن آزمون استخدامی طرح «شهید زین الدین» خبر داد و گفت: زمان آزمون به ۱۱ خرداد ماه موکول شده است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور از امدادرسانی نیرو‌های عملیاتی هلال احمر به بیش از ۳ هزار متأثر از سیل و آبگرفتگی خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» جوهری از برگزاری دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه تهران به صورت تمام الکترونیک خبر داد و گفت: آموزش‌های لازم به مردم و عوامل اجرایی ارائه خواهد شد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است