استانی 08:42 - 05 خرداد 1398
یک مسئول عنوان کرد:
‌مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سیستان و بلوچستان در بازدید از پایانه‌های مرزی در حال ساخت ریمدان و پیشین، به لزوم تکمیل زیر ساخت‌های مورد نیاز در آنها به منظور افزایش مبادلات تجاری با کشور پاکستان تأکید کرد.

تسهیل ترانزیت با کشورهای آسیای میانه با توسعه محورهای مواصلاتی سیستان و بلوچستان

‌به گزارش ایسنا- علی خانقایی افزود: لازمه افزایش تبادلات تجاری با کشورهای همسایه، فعال شدن پایانه‌های مرزی رسمی است لذا باید احداث زیرساخت‌های لازم در اولویت قرار گیرد.

وی رشد مبادلات تجاری و فعالیت‌های وابسته به صنعت حمل و نقل را در گرو توسعه و بهسازی راه‌های دسترسی قلمداد نموده و افزود: توسعه محورهای مواصلاتی استان سیستان و بلوچستان سبب تسهیل ارتباط ترانزیتی کشورمان با کشورهای پاکستان، هندوستان و آسیای میانه خواهد شد که یک فرصت بسیار عالی جهت رونق اقتصادی و اشتغالزایی در منطقه خواهد بود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان در پایان گفت: پس از ابلاغ مرزهای فوق به عنوان مرزهای رسمی، برنامه ریزی های لازم جهت ساماندهی آتی ورود و خروج ناوگان در قالب احداث سایت موقت صورت پذیرفته است. فاز اصلی پایانه مرزی ریمدان و پیشین در مرحله انجام مطالعات توسط توسط مشاور طرح است که پس از تهیه طرح و تأیید توسط شورای سازماندهی مبادی ورودی و خروجی مجاز زمینی کشور قابل اجرا خواهد بود.



انتهای پیام


10136574
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ پنجشنبه ۳۰ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ پنجشنبه ۳۰ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است