سیاسی 18:21 - 13 آذر 1395
گرگان - ایرنا - استاندار گلستان با انتقاد از آنچه که روضه خوانی و نوحه سرایی در جشن های پیروزی انقلاب اسلامی طی روزهای دهه فجر نامید؛ گفت: ریشه بسیاری از مشکلات کشور افراط و تفریط های بی مورد است.

تذکر برای روضه خوانی در جشن های دهه فجر

به گزارش خبرنگار ایرنا حسن صادقلو روز شنبه در شورای اجرایی ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان گلستان اظهار کرد: دهه فجر عید بزرگ انقلاب اسلامی ایران است و ویژه برنامه های مرتبط با آن هم باید نشانه های شادی و جشن را به همراه داشته باشد اما در مواردی دیده شده که در این جشن ها روضه خوانی می شود و این با روح برگزاری مراسم همخوانی ندارد.

وی بر لزوم نگاه تیزبینانه تر برای تبیین ارزش ها و اهداف انقلاب اسلامی تاکید کرد و گفت: انقلاب اسلامی ایران باید به عنوان حادثه بزرگ زمان معاصر به یک مکتب انقلابی تبدیل و دهه فجر باید زمینه ساز تمدن اسلامی در دنیا شود.

استاندار گلستان افزود: دشمنان تلاش بسیاری کرده اند تا مانع تبدیل شدن انقلاب اسلانی به یک مکتب تاریخ ساز و فراگیر جهانی شوند اما بی شک انقلاب اسلامی ایران، مدل احیای انقلابی گری است که با راز و رمز اسلام، روحانیت و امام باید در دهه فجر، استمرار و استحکام یابد.

صادقلو ادامه داد: یکی دیگر از اهدافی که در برگزاری جشن های دهه فجر انقلاب باید به آن توجه شود، پرهیز از جناح بازی و سیاسی کردن این جشن ها و عید بزرگ انقلاب است.

وی ادامه داد: دهه فجر بزرگترین تحول تاریخ اسلام است که ملت ایران در سایه وحدت، همدلی، خودباوری و خدامحوری توانست رژیم شاهنشاهی را نابود و ظلم ستیزی را به بشریت بیاموزد.

صادقلو به خدمات انجام شده پس از پیروزی انقلاب اشاره کرد و گفت: دهه فجر فرصتی مناسب برای افزایش بصیرت مردم و وحدت هر چه بیشتر مردم و مسوولان است.

3091 /6203

* خبرنگار : میثم محسنی **انتشاردهنده: مهدی کرمانی

اخبار لحظه به لحظه را در کانال تلگرامی «اخبار ایرنا گلستان» دنبال کنید. irnagolestaan@


8441812
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار سیاسی

سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» احمد وحیدی وزیر کشور درباره قانون مقابله با تحریم کالاهای صهیونیستی توضیح داد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» امیر سرتیپ اکرمی نیا گفت: کشور‌های اسلامی بدانند که اگر اسرائیل قدرت پیدا کند به هیچ کشوری برای رسیدن به اهداف خود رحم نخواهد کرد و این مهم را سران کشور‌های اسلامی درک نمی‌کنند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» آیت الله خاتمی گفت: مقاومت هم اکنون پیروز میدان است و بنابر بشارت قرآن آینده هم برای مقاومت است، اما مردم بدانند قصه روز قدس امسال قصه‌ی دیگری است.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» کنعانی گفت: حمله رژیم اسرائیل به حلب نقض آشکار قوانین و مقررات بین‌المللی و تهدیدی جدی علیه صلح و امنیت منطقه‌ای و بین‌المللی است.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» دریادار تنگسیری گفت: شناور‌های بسیج مردمی نیروی دریایی سپاه و شناور‌های مردمی کشور‌های محور جبهه مقاومت در آستانه روز جهانی قدس به صورت سراسری رژه می‌روند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح گفت: آرمان‌های فلسطین جزو اصلی‌ترین راهبرد‌ها و اهداف جمهوری اسلامی ایران از آغاز انقلاب تا به امروز بوده است و بی‌شک با تمام قدرت نیز ادامه خواهد داشت.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» زمانیان گفت: مسائل مختلف اقتصادی، اجتماعی و امنیتی زمانی در کشور حل می‌شود که امید در میان مردم وجود داشته باشد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» ابوالفتح گفت: ترامپ و بایدن نسبت به سال ۲۰۲۴ میلادی بسیاری از طرفداران خود را از دست داده‌اند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی وزارت امور خارجه ایران از نیروی دریایی پاکستان برای نجات هشت ماهیگیر ایرانی قدردانی کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» داود منظور رئیس سازمان برنامه و بودجه معتقد گفت: بر اساس گزارش مرکز آمار ایران، رشد اقتصادی ۶.۷ دهم درصدی در ۹ ماه اول سال ۱۴۰۲ تحقق یافته است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است