ورزشی 07:02 - 07 خرداد 1401

۱۰ نماینده ایران روز نخست به دیدار رقبا می روند

به گزارش خبرنگار مهر، رقابتهای موی تای قهرمانی جهان در سال ۲۰۲۲ جمعه ششم خرداد ماه با برگزاری مراسم افتتاحیه به میزبانی شهر ابوظبی امارات آغاز و تا پانزدهم ماه جاری ادامه دارد.

در این پیکارها بیش از ۸۰۰ ورزشکار از ۱۰۰ کشور جهان در دو بخش مردان و زنان با یکدیگر رقابت می‌کنند.تیم کشورمان با ۳۵ ورزشکار متشکل از ۲۲ موی تای کار زن و ۱۳ مرد با حریفان خود روبرو خواهد شد.

امروز شنبه ۷ خرداد ماه در روز نخست این مسابقات شش نماینده ایران به دیدار رقبای خود می‌روند. مسعود عبدالمالکی در وزن ۵/۶۳- کیلوگرم مردان در نخستین دیدار خود به مصاف صحبت «دردیف» از ترکمنستان می‌رود. فرشته حسن زاده در رده سنی زیر ۲۱ سال و در وزن ۴۵- کیلوگرم «میس آفیچایا لکمت» از تایلند روبرو خواهد شد.

در همین رده سنی و در وزن ۴۸- کیلوگرم طاهره پاک اعتقاد برای مبارزه با «کینسواولاه» از اتریش به روی رینگ می‌رود. در وزن ۴۸- کیلوگرم بانوان فائزه فالی در گام نخست رودرروی «کریستال ماهابیر» از تیرینیداد و توباگو قرار می‌گیرد. در وزن ۵۱- کیلوگر عاطفه محمدی، «گابریلا کوزاوینسکا» از لهستان را پیش رو دارد. فاطمه یاوری هم در وزن ۵۴- کیلوگرم با «ساندر کالا رأی» از هندوستان رقابت می‌کند.

در وزن ۵۴- کیلوگرم مردان و رده سنی امید مهرداد خانزاده به مصاف «کواداواچا» از تایلند خواهد رفت. پویا بایرامی در وزن ۶۷- کیلوگرم رده سنی امید برابر «نائل خالیولین» از قزاقستان قرار می‌گیرد. در وزن ۸۱- کیلو گرم رده سنی امید، علیرضا عرب با «الکساندر ساریکوف» از قزاقستان مبارزه می‌کند. و بالاخره در وزن ۸۶- کیلوگرم مردان، رده سنی امید، علیرضا زینلی با «آنتون وال» از سوئد مصاف خواهد کرد.


11575473
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم ملی والیبال ساحلی ایران عنوان نایب قهرمانی تور آزاد آسیایی سامیلا را به دست آورد تا والیبال ایران سومین مدال سال ۱۴۰۳ خود را کسب کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدافع تیم فوتبال استقلال تهران نمی‌تواند تیم خود را در دیدار برابر شمس آذر همراهی کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» صفحه رسمی لالیگا ۱۰۰ گل به یاد ماندنی بازیکنان شماره ۱۰ این لیگ را معرفی کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» نجمه خدمتی و شرمینه چهل امیرانی به مرحله نهایی مسابقات تیراندازی قهرمانی فدراسیون جهانی و سهمیه المپیک در برزیل راه یافتند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» رحمان محمدی راد به طور رسمی به عنوان سرمربی جدید تیم والیبال شهداب یزد معرفی شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» با موافقت فدراسیون جهانی تنیس ایران میزبان رقابت‌های تنیس ساحلی شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» ۴ فرنگی‌کار ایران در ۵ وزن دوم رقابت‌های قهرمانی آسیا با شکست رقیبان خود راهی فینال شدند اما امیررضا ده‌بزرگی با شکست برابر قهرمان جهان از رسیدن به فینال بازماند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مسابقات پنج وزن دوم رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا با حضور کشتی گیران ایرانی آغاز شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» امشب در دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا تیم‌های بارسلونا - پاری سن ژرمن و دورتموند - اتلتیکو مادرید به مصاف هم می‌روند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مسئول کمیته برگزاری مسابقات سازمان لیگ فوتبال از تلاش برای برگزاری فینال جام حذفی تا پایان خرداد ماه خبر داد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است