ورزشی 00:51 - 02 مرداد 1396
رئیس هیات فوتبال خوزستان در گفت وگو با فارس:
رئیس هیات فوتبال خوزستان گفت: نمی‌توانیم برای استفاده از زمینی که زیر نظر خودمان است، از کسی اجازه بگیریم.

نمی‌توانیم برای استفاده از زمین خودمان از کسی اجازه بگیریم/دوومیدانی هیچ قراردادی ندارد

کاظم طالقانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد مشکلات به وجود آمده میان دوومیدانی کاران و هیات فوتبال خوزستان و خبر چاقو کشی در استادیوم تختی اظهار داشت: سه سال پیش که به ریاست هیات فوتبال انتخاب شدم، قراردادی را با تربیت بدنی منعقد کردیم که مسئولیت مدنی، قانونی و اجرایی استادیوم های غدیر و تختی برعهده ما گذاشته شده است و هر اتفاقی در این دو مکان بیفتد، مسئولیت آن با ما است و باید پاسخگو باشیم.

وی در مورد اینکه هیات دوومیدانی هم مدعی است که حق دارد در ورزشگاه تختی تمرین کند، گفت: اصلا چنین چیزی صحت نداشته و هیچ قراردادی وجود ندارد که سانس تمرینی داشته باشند.با توجه به اینکه می‌خواستیم جوان‌های دیگر رشته‌ها هم آنجا تمرین کنند این اجازه را داده بودیم که آنها هم بیایند، اما گفته بودیم اگر فوتبال برنامه داشته باشد، حق استفاده ندارند.

رئیس هیات فوتبال خوزستان ادامه داد: در فصل تابستان مراجعه کنندگان به کلاس‌های فوتبال زیاد است و ما که نمی‌توانیم برای استفاده از ورزشگاهی که زیرنظر خودمان است، از کسی دیگر اجازه بگیریم.

طالقانی عنوان کرد: تا سال گذشته نیز هیچ مشکلی در این زمینه وجود نداشت و سانسی هم که به آنها دادیم برای دویدن روی پیست بود، نه اینکه بیایند و تمرین پرتاب نیزه و دیسک تمرین کنند. متاسفانه همین افراد شلنگ‌های ورزشگاه را پاره و شیرهای آب را شکسته‌اند. خود آنها از این امکانات استفاده می کردند و این کار درست نبود.

وی در مورد اینکه دوومیدانی کاران بیانیه داده و نسبت به چاقوکشی یکی از دست اندر کاران فوتبالی اعتراض کرده‌اند، گفت: یک فردی در دوومیدانی وجود دارد که زیاد حاشیه سازی می‌کند و بارها نیز برای بازی‌های فوتبال مشکل ایجاد کرده است. اینکه گفته شده از سوی فوتبالی‌ها بر روی بوعذار چاقوکشی شده درست نیست و شاید یک فردی از بیرون با آنها مشکل داشته و این کار را کرده است. در نهایت اینکه ما این موضوع را از نظر حقوقی پیگیری خواهیم کرد.

رئیس هیات فوتبال خوزستان در مورد جلسه با مدیرکل ورزش و جوانان عنوان کرد: قرار است جلسه‌ای داشته باشیم و امیدواریم این مشکلات به زودی برطرف شود.

انتهای پیام/

 


9287656
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدافع تیم فوتبال استقلال تهران نمی‌تواند تیم خود را در دیدار برابر شمس آذر همراهی کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» صفحه رسمی لالیگا ۱۰۰ گل به یاد ماندنی بازیکنان شماره ۱۰ این لیگ را معرفی کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» نجمه خدمتی و شرمینه چهل امیرانی به مرحله نهایی مسابقات تیراندازی قهرمانی فدراسیون جهانی و سهمیه المپیک در برزیل راه یافتند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» رحمان محمدی راد به طور رسمی به عنوان سرمربی جدید تیم والیبال شهداب یزد معرفی شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» با موافقت فدراسیون جهانی تنیس ایران میزبان رقابت‌های تنیس ساحلی شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مسابقات پنج وزن دوم رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا با حضور کشتی گیران ایرانی آغاز شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» امشب در دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا تیم‌های بارسلونا - پاری سن ژرمن و دورتموند - اتلتیکو مادرید به مصاف هم می‌روند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مسئول کمیته برگزاری مسابقات سازمان لیگ فوتبال از به اتمام رسیدن لیگ برتر فصل جاری در ۳۱ خرداد ماه خبر داد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مسئول کمیته برگزاری مسابقات سازمان لیگ فوتبال از تلاش برای برگزاری فینال جام حذفی تا پایان خرداد ماه خبر داد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» پیشکسوت پرسپولیس گفت: اگر پرسپولیس همان تیم همیشگی باشد به طور حتم با یک بازی هوشمندانه می‌تواند برابر صنعت نفت پیروز شود.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است