سیاسی 18:07 - 21 آبان 1397
نائب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: طرح سوالات متعدد و مختلف و استیضاح وزرا و ... به دلیل این است که در شرایط امروز برخی مشکلات و نارضایتی های مردم به مجلس رسیده است.

حسینی شاهرودی: باید برنامه جامعی برای مقابله با دشمن داشته باشیم

به گزارش ایسنا، سید حسن حسینی شاهرودی در جلسه شورای اداری استان سمنان افزود: به جهت این مشکلات و نارضایتی های مردم، نمایندگان مجلس سوالات متعدد و استیضاح هایی را دنبال می کردند اما در جهت منویات مقام معظم رهبری در این خصوص که همکاری و همراهی خوبی با دولت ایجاد شود، سعی شد بر اساس عقلانیت و به دور از نگاه‌های سیاسی حرکت کنیم و در جلسه رأی اعتماد به چهار وزیر نیز همراهی و همکاری خوبی با دولت ایجاد شد و مجلس برای حل مشکلات کشور همراه دولت است.

وی با اشاره به مصوبه اخیر مجلس در خصوص قانون منع بکارگیری مدیران بازنشسته ادامه داد: این مصوبه مجلس ما را از وجود برخی مدیران کارآمد و خوب در کشور محروم کرد، استاندار سمنان نیز یکی از آن مدیران کارآمد و خوب بودند که در زمان ایشان، اتفاقات خوبی در استان در حال شکل گیری بود و تصمیمات خوبی گرفته شد.

نماینده مردم شاهرود و میامی با بیان اینکه ما امروز در جنگ اقتصادی با دشمن هستیم، تأکید کرد: در این جنگ دشمن از ابزار جنگ روانی نیز استفاده می کند، ما باید برنامه جامعی برای مقابله با دشمن داشته باشیم، مدیریت انقلابی و جهادی نیز لازمه کشور است.

حسینی شاهرودی تصریح کرد: شرایط امروز کشور، شرایط خاصی است، قسمتی از مشکلات به جهت تهدیدات و تحریم های دشمن است، قسمتی از مشکلات نیز به عملکرد ما مسوولین بر می گردد.

وی بر لزوم رفع مشکلات مردم تاکید کرد و ادامه داد: از ابتدای انقلاب مردم در ناملایمات و کمبودها و نارسایی ها با حضور به موقع معجزه آفریدند و حضور آنها کارساز بوده است.

وی افزود: از ابتدای انقلاب و دفاع مقدس تمام فشارها و هجمه های دشمنان و جنگ اقتصادی دشمنان را پشت سر گذاشتیم و در عرصه های اقتصادی نیز به پیروزی های زیادی دست پیدا کردیم و امروز در چله انقلاب می توانیم دستاوردهای عظیم انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی ایران را به رخ دشمنان بکشیم.

 نماینده شاهرود و میامی افزود: استان سمنان با وجود اینکه به پایتخت نزدیک است اما یک استان توسعه یافته نیست.

حسینی شاهرودی گفت: چهار دوره اداره کشور تحت اختیار استان سمنان بوده است ولی نتوانستیم از این فرصت استفاده کنیم، ابتدا باید اشتراکات و ظرفیت ها و پتانسیل های استان را شناسایی و در جهت تقویت آنها بکوشیم، همچنین باید اختلافاتی که ما را در این چند سال به عقب رانده و فکر و ذکر مردم را درگیر کرده است را با عقلانیت، تفاهم و توافق حل کنیم و تنش های سیاسی و اجتماعی را کنار بگذاریم.

انتهای پیام


9971556
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار سیاسی

سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» دهقان گفت: اگر غرب به فکر آبروی از دست‌رفته خود است باید ضمن کمک به اجرای قطعنامه و برقراری آتش‌بس در غزه از ادامه نسل‌کشی رژیم صهیونیستی جلوگیری کند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» امیر سرتیپ صباحی فرد، توان رزم و آمادگی دفاعی یگان‌های پدافندی مستقر در جزایر سیری، ابوموسی و تنب بزرگ را مورد ارزیابی قرار داد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس مجلس شورای اسلامی گفت:ایستادگی جبهه مقاومت و ملت فلسطین، بی‌نظیر است و همه جهان اسلام وظیفه دارند تا از ملت غزه حمایت کنند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی وزارت امور خارجه در واکنش به تصریح گزارشگر سازمان ملل به نسل کشی رژیم صهیونیستی در غزه گفت: دولت‌های ملی و مجامع سیاسی و حقوقی بین‌المللی اکنون نه فقط در معرض قضاوت افکار عمومی جهان، بلکه در معرض قضاوت تاریخ قرار دارند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» وزیر امورخارجه کشورمان با قربانعلی بردی محمداف رئیس شورای مصلحت خلق ترکمنستان دیدار و گفتگو کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس دفتر سیاسی حماس صبح روز پنجشنبه در بهارستان با رئیس مجلس شورای اسلامی دیدار کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس سازمان محیط زیست گفت: از مهمترین برنامه‌هایمان قانون هوای پاک است که امسال آن را عملیاتی خواهیم کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» نماینده منتخب تهران در مجلس دوازدهم گفت: باید یک آشتی بین دولت و حکمرانی با ظرفیت‌های اقتصادی به وجود بیاید و این دقیقا همان شایسته سالاری است.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته تهران به امامت آیت‌الله سید احمد خاتمی در دانشگاه تهران برگزار می‌شود.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات درباره اولویت های امسال وزارتخانه متبوع خود توضیح داد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است