استانی 17:31 - 17 خرداد 1399
عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه:
ایسنا/کرمانشاه نماینده کنگاور، صحنه و هرسین در مجلس شورای اسلامی گفت: عموم نمایندگان بر این باورند که باید به دولت کمک کنیم.

نمایندگان مجلس بر این باورند که باید به دولت کمک کنیم

علی رضایی در جلسه امروز (17 خرداد) شورای اداری استان کرمانشاه با بیان اینکه عموم نمایندگان مجلس در دوره جدید بر این باورند که باید به دولت کمک کرد، ادامه داد:در شرایطی که یک سال از زمان دولت باقی مانده، بنای نمایندگان مجلس در دوره جدید تعامل با دولت است.

وی بر لزوم تعامل با دولت و استفاده از ظرفیت هر دو قوه برای رسیدگی به امور مردم تاکید کرد و افزود: یکی از مهمترین مسائلی که باید مورد توجه قرار گیرد، بودجه کشور و رعایت عدالت در آن است.

عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه از در دستور کار بودن تغییر ساختار بودجه خبر داد و عنوان کرد: این تغییر ساختار به دو دلیل صورت می‌گیرد، دلیل اول حمایت از معیشت اقشار ضعیف است و دلیل دوم آنکه عقیده داریم برخی از منابع درآمدی بودجه محقق نخواهد شد.

رضایی از فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه مجلس در زمینه عدالت اقتصادی نمره قبولی نمی‌گیرد یاد کرد و گفت: نباید عملکرد در این دوره بگونه‌ای باشد که پولدارها پولدارتر و افراد فقیر روز به روز کم درآمدتر شوند.

وی یکی دیگر از زمینه‌هایی که لازم است دولت و مجلس در آن تعامل داشته باشند را تکمیل پروژه‌های نیمه تمام در کشور دانست و اضافه کرد: اگرچه تنگناها و محدودیت مالی دولت را درک می‌کنیم، اما برخی از این طرح‌ها باید زودتر به نتیجه برسد تا مردم از عواید آن بهره‌مند شوند.

نماینده کنگاور، صحنه و هرسین در مجلس شورای اسلامی در ادامه از وضعیت اقتصادی استان کرمانشاه هم یاد کرد و با بیان اینکه گزارش عملکرد اقتصادی استان در سال گذشته آمار و ارقام خوبی را نشان می‌دهد، افزود: با وجود اقدامات صورت گرفته حال مردم خوب نیست و همه ما چه نمایندگان مجلس و چه مدیران اجرایی در این زمینه مقصریم.

وی راهکار برون رفت از مشکلات فعلی را تعامل و همکاری بین بخش‌های مختلف دانست.

انتهای پیام


10562762
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است