استانی 12:27 - 15 آذر 1399
ایسنا/کرمان نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی با اشاره به دیدارش با معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: در این دیدار مقرر شد فیبر و کابل مورد نیاز شهرستان رفسنجان تأمین شود و مشکلات مخابرت و آنتن دهی تلفن همراه برطرف شود.

مشکل مخابرات و آنتن دهی تلفن همراه در رفسنجان برطرف می شود

حجت الاسلام دکتر "حسین جلالی" در جمع خبرنگاران اظهار کرد: خصوصی سازی یکی از مواردی است که ضربه بزرگی بر پیکره مخابرات وارد کرده و مانع توسعه شده است که مجلس با تحقیق و تفحص در این زمینه در پی اتخاذ تصمیم بهتری است.

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه شرایط کرونایی موجب شده از مخابرات و اینترنت استفاده بیشتری صورت گیرد، تصریح کرد: در روستاهای شهرستان رفسنجان برخی از والدین مجبورند برای بهره‌مندی از اینترنت، با حضور در خیابان‌های اصلی تکالیف فرزندان‌شان را ارسال یا دریافت کنند.

حجت الاسلام جلالی به‌روز شدن واگذاری تلفن ثابت، ارتقاء سرعت اینترنت به خصوص در روستاها و حذف نقاط کور آنتن‌دهی تلفن همراه را مطالبه جدی مردم دانست و به دیدارش با ترابیان معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اشاره و بیان کرد: در این دیدار مقرر شد فیبر و کابل مورد نیاز شهرستان، تأمین شود.

وی از روستاها و محله هایی که از آنتن‌دهی تلفن همراه محروم هستند و در زمینه تامین تلفن ثابت مشکل دارند، سخن به میان آورد و گفت: تقاضا داریم زمان مشخصی را برای رفع این مشکلات تعیین کنید و اگر به امکانات و تجهیزاتی نیاز است، تأمین شود.

انتهای پیام


10841392
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است