علمی فناوری 10:26 - 20 مرداد 1399

هدیه ویژه همراه اول به خبرنگاران

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران ضمن تبریک روز خبرنگار اعلام کرد: هر چند با تصمیم مسئولان وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات توفیق تقدیم هدیه روز خبرنگار صرفاً نصیب یکی از اپراتورهای تلفن همراه شد، اما همراه اول در نظر دارد به مناسبت روز خبرنگار و بیست و ششمین سالروز عرضه اولین سیم کارت در ایران توسط این اپراتور، همچون سال گذشته یک هدیه ویژه اینترنتی مطابق با لیست قبلی مورد تأیید معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به اصحاب رسانه هدیه دهد.

شرکت ارتباطات سیار ایران، امسال نیز برای تکریم قشر زحمتکش و کوشای خبرنگار، بسته اینترنت ویژه یک ساله با حجم ۲۰۰ گیگابایت در نظر گرفته است.

بسته مذکور برای کلیه شماره های خبرنگارانی که سال گذشته بسته اینترنتی را دریافت کرده اند، حداکثر ظرف مدت ۷۲ ساعت آتی فعال می‌شود.

همراه اول پیشاپیش از کلیه خبرنگارانی که دسترسی به شماره ایشان برای این اپراتور مقدور نبوده عذرخواهی کرده است.

همراه اول به عنوان اولین و بزرگترین اپراتور تلفن همراه کشور با واگذاری بیش از ۹۲ میلیون سیم‌کارت در کشور، بالاترین سهم بازار را در اختیار دارد و سرویس‌های آن در تمامی شهرها و روستاهای کشور با ۹۶.۹ درصد پوشش جمعیتی برقرار است.

جدیدترین گزارش سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی حاکی از آن است که همراه اول با در اختیار داشتن بیش از ۳۵.۶ میلیون مشترک نسل ۳ و ۴، بیشترین تعداد مشترکان اینترنت پهن باند سیار را در بین اپراتورهای تلفن همراه کشور در اختیار دارد.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و  خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.


10660122
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار علمی فناوری

علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» گروه جدیدی از ماهواره‌های «استارلینک» شرکت «اسپیس‌ایکس» قرار بود روز پنجشنبه ۲۸ مارس از کالیفرنیا پرتاب شوند، اما این پرتاب یک روز به تعویق افتاد.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» پژوهشگران نانوحسگر زیست‌الکترونیکی ساختند که می‌تواند به صورت مستمر روی سلول‌های قلب نظارت داشته باشد.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» نسخه جدید Grok از ۱۲۸ هزار توکن پشتیبانی می‌کند و عملکردش به GPT-4 نزدیک‌تر شده است.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» بیدارشدن از خواب با دست‌های سفت یک مشکل نسبتا شایع است.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» به‌زودی با یک قابلیت جدید می‌توانید میزان رم مصرفی مرورگر مایکروسافت اج را محدود کنید.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» برای اولین‌بار فیلمی از ربات انسان‌نما Unitree که بدون عملگرهای هیدرولیک پشتک می‌زند را مشاهده می‌کنید.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» معاون آموزشی وزارت علوم گفت: پذیرش یک دانشجوی ایرانی در پردیس‌ها‌ی بین المللی به ازای هر ۴ دانشجوی خارجی است.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» طبق اسکرین‌شات فاش‌شده، هواوی گوشی‌های سری P70 را در تاریخ ۲ آوریل (۱۴ فروردین ۱۴۰۳) معرفی خواهد کرد.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» معاون تربیت بدنی و سلامت گفت: کمتر از ۱۰ درصد مدارس کشور به فضاهای ورزشی استاندارد مجهز هستند.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی گفت: به دلیل تنوع اقلیمی در ایران، شروع آلرژی بهاره در سراسر کشور در یک زمان نیست.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است