استانی 21:13 - 28 اسفند 1396
رئیس اورژانس ۱۱۵ گناباد خبر داد؛
گناباد- رئیس اورژانس ۱۱۵ گناباد از حادثه دلخراش تصادف در کیلومتر ۴۵ محور بجستان- بردسکن و کشته شدن ۵ نفر خبر داد.

جان باختن ۵ عضو یک خانواده در تصادف جاده بجستان- بردسکن

به گزارش خبرنگار مهر امین زمانی بعدازظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: متاسفانه این حادثه دلخراش  ساعت ۱۴:۴۰ بعدازظهر امروز رخ داد و در اثر برخورد دو دستگاه خودروی سواری پراید و هیوندا با یکدیگر  ۹ نفر کشته و مصدوم شدند.

وی افزود: سه دستگاه آمبولانس از پایگاههای مراکز اورژانس ۱۱۵ بردسکن و خلیل آباد و گناباد به محل اعزام شد و در این حادثه ۵ سرنشین خودروی پراید که به ترتیب آقای ۳۵ ساله خانمی ۳۵ ساله دو پسر۶و ۸ ساله و دختری ۴ ساله همه در دم جان باختند و سرنشینان خودروی سواری دیگر که آقایی ۵۰ ساله با آسیب سر و خانمی ۴۵ ساله با آسیب کمر و دختری۱۳ ساله با آسیب شدید ستون فقرات و دختری ۷ ساله با اسیب اندام تحتانی بعد از انجام اقدامات اولیه به بیمارستان ولی عصر بردسکن منتقل شدند.

رئیس اورژانس ۱۱۵ گناباد تصریح کرد : این حادثه در حوزه استحفاظی بردسکن از توابع خراسان رضوی به وقوع پیوست و اورژانس ۱۱۵ گناباد یک دستگاه آمبولانس از نزدیک ترین پایگاه خود به محل حادثه  اعزام کرد.


9720773
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ سه‌شنبه ۴ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است