گوناگون 11:27 - 05 تیر 1401

الزام اعلام علاقمندی داوطلبان رشته­ های هنر و علوم ورزشی در کنکور

به گزارش خبرنگار مهر، آزمون عمومی و اختصاصی هر یک از گروه‌های آزمایشی کنکور سراسری در روزهای ۸، ۹، ۱۰ و ۱۱ تیرماه در ۴۱۷ شهرستان و بخش مختلف کشور برگزار خواهد شد.

آزمون گروه آزمایشی هنر صبح چهارشنبه ۸ تیر، آزمون گروه آزمایشی علوم انسانی و آزمون گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی صبح پنجشنبه ۹ تیر، آزمون گروه آزمایشی علوم تجربی صبح جمعه ۱۰ تیر و آزمون گروه آزمایشی زبان های خارجی صبح شنبه ۱۱ تیر ۱۴۰۱ برگزار می شود.

داوطلبان گروه آزمایشی هنر در ۱۲ رشته و داوطلبان رشته علوم ورزشی و آموزش تربیت بدنی باید با مراجعه به لینک https://register2.sanjesh.org/CsSarBorsiye140104# برای شرکت در آزمون عملی باید همزمان با دریافت کارت کنکور ۱۴۰۱، علاقمندی خود را برای آزمون عملی اعلام کنند.

داوطلبان گروه آزمایشی هنر در صورت علاقه‌مندی به ۱۲ رشته اعلامی به منظور شرکت در آزمون عملی باید نسبت به انتخاب حداکثر دو مجموعه از رشته‌های تحصیلی و منحصراً به صورت اینترنتی از امروز یکشنبه ۵ تیرماه همزمان با پرینت کارت تا روز شنبه ۱۱ تیرماه از طریق سایت سازمان سنجش اقدام کنند.

رشته های هنری دارای آزمون عملی در کنکور سراسری سال ۱۴۰۱ شامل: «نقاشی، ارتباط تصویری، طراحی پارچه، طراحی لباس و آموزش هنر»، «طراحی صنعتی»، «ادبیات نمایشی»، «مجسمه‌سازی»، «موسیقی ایرانی»، «موسیقی جهانی»، «کتابت و نگارگری»، «آهنگسازی»، «بازیگری»، «طراحی صحنه»، «نمایش عروسکی» و «عکاسی» است.

پذیرش دانشجو در رشته‌های تحصیلی مورد نظر در آزمون سراسری سال ۱۴۰۱ به صورت متمرکز و با شرایط خاص صورت می‌پذیرد، داوطلبانی که اقدام به انتخاب ۱ مجموعه از مجموعه رشته‌های تحصیلی گروه آزمایشی هنر برای شرکت در آزمون عملی می‌کنند باید مبلغ ۲ میلیون و ۲۵۰ هزار ریال (معادل ۲۲۵ هزار تومان) بابت هزینه آزمون عملی به صورت اینترنتی به وسیله کارت‌های بانکی عضو شبکه شتاب، در روزهای ۵ تا ۱۱ تیر در سایت سازمان سنجش پرداخت کنند.

داوطلبان در صورتی که داوطلب و علاقه مند به شرکت در آزمون عملی ۲ مجموعه از مجموعه های گروه آزمایشی هنر هستند باید مبلغ ۴ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال (معادل ۴۵۰ هزار تومان) به صورت اینترنتی پرداخت کنند.

عدم پرداخت هزینه آزمون رشته های تحصیلی عملی در تاریخ تعیین شده، به منزله عدم امکان پذیرش آنان در این رشته‌ها خواهد بود.

داوطلبان لازم است برای اطلاع از جزئیات برگزاری آزمون عملی، زمان پرینت کارت ورود به جلسه و آدرس محل برگزاری آزمون رشته‌های اعلام شده، به اطلاعیه‌ سازمان سنجش در روز چهارشنبه ۲۲ تیرماه ۱۴۰۱ مراجعه کنند.

داوطلبانی مجاز به شرکت در آزمون عملی خواهند بود که اولاً نسبت به پرداخت هزینه برگزاری آزمون عملی در بازه زمانی اعلام شده اقدام کرده و ثانیاً در جلسه آزمون گروه آزمایشی هنر که در روز چهارشنبه ۸ تیرماه ۱۴۰۱ برگزار می شود، حاضر باشند.

همچنین داوطلبان هریک از گروه های آزمایشی علوم ریاضی و فنی، علوم تجربی و علوم انسانی در صورت علاقه مندی به رشته علوم ورزشی و آموزش تربیت بدنی باید نسبت به انتخاب مورد مربوط منحصراً به صورت اینترنتی همزمان با پرینت کارت از روز یکشنبه ۵ تیر تا شنبه ۱۱ تیر از طریق سایت سازمان سنجش افدام کنند.

با توجه به اینکه پذیرش دانشجو در این رشته در آزمون سراسری سال ۱۴۰۱ به صورت متمرکز با شرایط خاص صورت می پذیرد، داوطلبانی که نسبت به انتخاب مورد مربوط اقدام کرده اند باید مبلغ یک میلیون و ۵۰ هزار ریال (معادل ۱۰۵ هزار تومان) به صورت اینترنتی به وسیله کارتهای بانکی عضو شتاب پرداخت کنند.

داوطلبان برای اطلاع از روزهای برگزاری آزمون عملی رشته علوم ورزشی به اطلاعیه‌ سازمان سنجش در روز چهارشنبه ۲۲ تیرماه ۱۴۰۱ مراجعه کنند.

داوطلبانی مجاز به شرکت در آزمون عملی خواهند بود که اولاً نسبت به پرداخت هزینه برگزاری آزمون عملی در بازه زمانی اعلام شده اقدام کرده و ثانیاً در جلسه آزمون یکی از گروه‌های آزمایشی علوم ریاضی، علوم انسانی و علوم تجربی که در روزهای پنجشنبه و جمعه ۹ و ۱۰ تیرماه برگزار می شود، حاضر باشند.


11605218
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است