گوناگون 11:45 - 01 مرداد 1396
محمدرضا باقری، به دعوت از حجت‌الاسلام سید ذوالفقار علی زیدی، رییس مدرسه «مدینه العلم» کراچی، از این مرکز آموزشی شیعیان بازدید کرد.

بازدید وابستگی فرهنگی ایران از مدرسه «مدینه العلم» کراچی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی فرهنگ و ارتباطات اسلامی، محمدرضا باقری، وابسته و  مسئول خانه فرهنگ جمهوری اسلامی ایران در کراچی پاکستان در جریان بازدید خود از مدرسه «مدینه العلم» از بخش‌های مختلف آن دیدن و از زحمات آموزشی اجتماعی بانیان، متولیان، مؤسسین و دست اندکاران ایجاد مدرسه، قدردانی کرد.

وی در جریان این بازدید خود اظهار کرد: تردیدی نیست که ارایه خدمات آموزشی مناسب و باکیفیت مورد رضایت تعالی، از مهم‌ترین ابزارهای تعالی و پیشرفت انسان است.

حجت‌الاسلام سید ذوالفقار علی زیدی نیز گزارش فشرده‌ای از مراحل مختلف مدرسه «مدینه العلم» از طراحی، ساخت و ساز ساختمان و دایر شدن کلاس‌ها را ارایه کرد. وی گفت: در حال حاضر 220 نفر از دانش‌آموزان شیعه تحت تدریس 16 معلم، در حال تحصیل تا مقطع راهنمایی هستند.

سید ذوالفقار علی زیدی افزود: این مدرسه جلسات و کلاس‌های دروس اخلاق و احکام اسلامی را نیز پس از پایان کلاس‌های رسمی دایر کرده است و هم اکنون تعداد قابل ملاحظه‌ای از شیعیان از این کلاس‌ها و دروس استفاده می‌کنند.


9285373
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است