اجتماعی 11:04 - 06 بهمن 1398
مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س) و شهردار حرم مطهر حضرت امام خمینی(ره) گفت: همزمان با فرا رسیدن چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، جایگاه جلوس امام خمینی (ره) در گلزار شهدای بهشت زهرا(س) گلباران می شود.

تمهیدات بهشت زهرا(س) برای برگزاری مراسم های دهه فجر

 سعید خال در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص تمهیدات پیش بینی شده برای برگزاری مراسم های ویژه روز 12 بهمن و دهه مبارک فجر در گلزار شهدای بهشت زهرا(س) و حرم مطهر حضرت امام خمینی(ره) توضیحاتی ارائه کرد.

شهردار حرم مطهر حضرت امام خمینی(ره) تصریح کرد : مراسم یوم الله دوازدهم بهمن ، ساروز ورود تاریخی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران ، حضرت امام خمینی(ره) به میهن روز شنبه 12 بهمن ماه 1398 ساعت 9 صبح در حرم مطهر حضرت امام راحل برگزار می گردد.

مدیر عامل سازمان بهشت زهرا(س) ادامه داد: همزمان با 12 بهمن ماه و سالروز ورود تاریخی حضرت امام خمینی(ره) به میهن،در همان روز ساعت 11 صبح جایگاه جلوس بنیانگذار جمهوری اسلامی در گلزار شهدای بهشت زهرا(س) جنب قطعه شهدای هفدهم شهریور و مزار آیت الله طالقانی گلباران می‌شود.

وی افزود: در همین راستا سازمان بهشت زهرا(س) و شهرداری حرم مطهر حضرت امام خمینی(ره) جهت پذیرایی و استقبال از زائرین شهدا و علاقمندان به امام و انقلاب تمهیداتی چون؛ تزئین و گل آرایی جایگاه مراسم یوم الله 12 بهمن در حرم مطهر و سازمان بهشت زهرا(س)، زیباسازی محیطی، تأمین بنرها و هماهنگی لازم در خصوص تبلیغات محیطی، نصب تابلو هاب راهنما به تعداد مورد نیاز، برپایی و برقراری ایستگاه‌های صلواتی جهت پذیرایی از شهروندان، آماده نمودن محوطه 750 هکتاری سازمان بهشت زهرا(س) و حرم مطهر به لحاظ خدمات شهری و فضای سبز، پرواز کبوتران خونین بال به یاد شهدای انقلاب اسلامی و برگزاری نماز جماعت ظهر روز شنبه 12 بهمن ماه در گلزار شهدا از جمله این اقدامات می باشد.

وی اضافه کرد: در این مراسم یاد و خاطره سردار سرافراز اسلام و سرباز دیرین حضرت امام خمینی(ره) شهید قاسم سلیمانی به صورت ویژه گرامی داشته می شود.

مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س) و شهردار حرم مطهر حضرت امام خمینی(ره) در ادامه به برگزاری مراسم میهمانی لاله ها در روز پنجشنبه 17 بهمن 98 ساعت 14 در گلزار شهدای بهشت زهرا(س) و همزمان در گلزارهای شهدای سرار کشور اشاره و تصریح کرد: تمهیدات لازم در این زمینه هم اندیشیده شده است.

انتهای پیام


10362545
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اجتماعی

اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس پلیس راهور فراجا از کاهش ۱۴/۳ درصدی جانباختگان تصادفات جاده‌ای در سفر‌های نوروزی ۱۴۰۳ خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» طرح انضباط شهری سد معبر سیار از جمله وانتی‌ها و چرخی‌ها در ۱۲ منطقه تهران با مشارکت پلیس راهور تهران در حال اجراست.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور از امدادرسانی نیرو‌های عملیاتی این جمعیت به بیش از ۱۳۰۰ نفر متأثر از سیل و آبگرفتگی در ۴۸ ساعت گذشته خبرداد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری تهران از اتخاذ تدابیر لازم این حوزه برای برگزاری سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» خرابی برخی پله‌برقی‌های تهران تردد را برای شهروندان سخت کرده که برای کاهش این مشکل معاون فنی شهرداری تهران از نصب ۶۰ یونیت جدید پله‌برقی تا سه ماه‌آینده خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» مرتضوی با بیان اینکه با جدیت پیگیر بحث امنیت شغلی کارگران هستیم، گفت: کار جوهره توسعه اقتصاد هر کشوری است و ما به کارگران ایران اسلامی افتخار می‌کنیم.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» معاون حج مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال‌احمر گفت: استطاعت ۹۸ درصد زائران حج تمتع امسال مشخص و کمیسیون‌های تخصصی پزشکی استانی و کشوری برای برخی زائران برگزار شده است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری یک قاچاقچی حرفه‌ای موادمخدر در جنوب تهران خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» سردار احمدرضا رادان گفت: پلیس در موضوع خودروهای توقیفی که در طرح نور دستور توقیف دارند اصراری به انتقال با جرثقیل ندارد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» سردار احمدرضا رادان گفت: پلیس در موضوع خودروهای توقیفی که در طرح نور دستور توقیف دارند اصراری به انتقال با جرثقیل ندارد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است