سیاسی 09:20 - 27 مهر 1397
یک فعال سیاسی اصولگرا:
یک فعال سیاسی اصولگرا گفت: همه ما باید در مقابل دشمن خارجی متحد باشیم و از نظام جمهوری اسلامی دفاع کنیم. نقد منصفانه و وجود دیدگاه‌های مخالف اشکالی ندارد، اما همه باید توجه کنند ما در یک کشتی هستیم.

همه ما باید در مقابل دشمن خارجی متحد باشیم

جعفر قادری در گفت‌و گو با ایسنا، در ارتباط با ضرورت توجه به منافع ملی به جای منافع جناحی و گروهی اظهار کرد: در حالی که باید اختلاف دیدگاه‌ها و نگاه‌های مختلف جریان‌ها و جناح‌ها به موضوعات کشور حفظ شود و جناح حاکم نباید از انتقادات خود را دور نگه دارد؛ اما جناح مقابل هم نباید با انتقادات نابه‌جا دشمن را امیدوار کند.

وی ادامه داد: منتقدان باید در حالی که مبحث انتقاد نسبت به عملکردها را گسترش می‌دهند،  راه‌حل ‌هایی را هم برای بهبود اوضاع ارائه کنند؛ توجه داشته‌ باشند تا از کلیت نظام و انقلاب هم دفاع کنند؛ چراکه دستاوردهای انقلاب معطوف به یک جناح و گروه نیست و حاصل تلاش تمام گروه‌ها و جنانح‌ها طی سال‌های گذشته است.

این نماینده سابق مجلس سپس گفت: نوع عملکرد دولت‌ها چه دولت فعلی و چه گذشته را می‌توان با دید انتقادی نگاه کرد، ضعف‌ها را گفت و قوت‌ها را بر شمرد. ورود به نقاط قوت و ضعف کمک می‌کند تا جناح حاکم نقاط قوت را افزایش داده و با استفاده از تجارب گذشتگان اشتباهات آنان را تکرار نکند و کارهای درست را ادامه دهد .

وی تصریح کرد: من فکر می کنم با تمام اختلاف نظرات میان جناح‌ها و گروه‌ها؛ آن‌ها نباید فراموش کنند که باید در مقابل دشمن خارجی و کارشکنی‌های آنان و برنامه ریزی‌هایی که برای ایجاد حساسیت و زیر سوال بردن دستاوردهای انقلاب به کار می‌بردند، بایستند.

این فعال سیاسی اصول‌گرا گفت: از مزایا و برگ برنده نظام ما این است که هر دوره‌ای جناح و جریانی حاکم بوده جریان مقابل توانسته او را نقد کند و با بیان نقاط قوت و ضعف کمک کند تا دولت مسیر خود را درست طی کند.

قادری همچنین تصریح کرد: همان طور که بارها مقام معظم رهبری به همه دلسوزان نظام توجه داده‌اند؛ باید توجه کنیم که همه ما سوار بر یک کشتی هستیم و نباید بگذاریم بیان ایرادات و اشکالات منجر به سوراخ شدن کشتی شود.

وی در پایان گفت: باید توجه کنیم که این برگ برنده نظام که انتقاد پذیری‌اش بسیار بالا است مورد سوء استفاده و طمع دشمنان قرار نگیرد و کلیت نظام را زیر سوال نبرند.همه ما باید مقابل دشمن خارجی متحد باشیم.  

انتهای پیام


9947084
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار سیاسی

سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» کارشناس مسائل سیاست خارجی درباره ریز پرنده‌های منهدم شده در اصفهان نکاتی را بیان کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، با صدور پیامی از حمایت‌ها و پشتیبانی ملت ایران پس از عملیات پیروزمند «وعده صادق»، تشکر کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» ظهر امروز مراسم ختم پرویز داودی معاون اول دولت نهم برگزار شد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» وزرای خارجه جمهوری اسلامی ایران و آفریقای جنوبی به صورت تلفنی گفتگو کردند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» کارشناس مسائل سیاست خارجی درباره «ریز پرنده» های منهدم شده در اصفهان نکاتی را بیان کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» کارشناس مسائل سیاست خارجی درباره «ریز پرنده» های منهدم شده در اصفهان نکاتی را بیان کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» دومین جلسه کارگروه دائمی پدافند غیرعامل کشور در سال ۱۴۰۳ به ریاست سرلشکر محمد باقری و با حضور دیگر اعضا تشکیل شد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» آب و مواد غذایی مورد نیاز سیل‌زدگان استان سیستان و بلوچستان توسط یک فروند هواپیمای سی-۱۳۰ نیروی هوایی ارتش از پایگاه شهید لشگری به این استان ارسال شد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس‌جمهور اصلاحیه قانون تاسیس و اداره مدارس و مراکز آموزشی و پرورشی غیر دولتی مصوب مجلس را برای اجرا ابلاغ کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» وزارت دفاع به مناسبت فرارسیدن سالروز تاسیس سپاه پاسداران بیانیه‌ای صادر کرد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است