گوناگون 11:48 - 29 دی 1398
فروشگاه اینترنتی ژرمن کالا عضو جدیدی از مجموعه شرکت‌های sigma group می‌باشد که نزدیک به سی سال فعالیت مستمر تولیدی، بازرگانی را داراست.

با فروشگاه اینترنتی ژرمن کالا آشنا شوید

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام ژرمن کالا، ژرمن کالا به‌ عنوان یکی از معتبرترین فروشگاه‌های اینترنتی با بیش از چند سال تجربه در واردات کالاهای اورجینال آلمانی از جمله کالای خواب با برند آلمانی - انگلیسی دانلوپیلو (Dunlopillo) و کلکسیونی از جذاب‌ترین اکسسوری حمام، سرویس بهداشتی و آشپزخانه با برندهای مطرح ونکو (Wenko) و کلین ولکه (kleine wolke) آلمان، اشپیرلا (Spirella) و متالتکس (metaltex) سوئیس، فعالیت خود را آغاز کرده است. شما با ورود به سایت ژرمن کالا ویترینی از حرفه‌ای‌ترین و زیباترین برندهای آلمانی و اروپایی را مشاهده می‌کنید.



مأموریت ژرمن کالا در دسترس قرار دادن کالای اورجینال اروپایی با قیمت رقابتی است. در واقع ژرمن کالا پل ارتباطی شما به بازار اروپا می‌باشد. ژرمن کالا با هدف رضایت‌مندی مشتریان قصد دارد سهم قابل‌ توجهی در تأمین اکسسوری حمام و سرویس بهداشتی به همراه کالای خواب ۱۰۰% اورجینال آلمانی از جمله انواع بالش، انواع تشک با لاتکس طبیعی و طبی با سایزبندی‌های بسیار متنوع به همراه محافظ تشک، لحاف و زیرتشکی (لتنرست) نقش عمده‌ای در بهبود استایل زندگی هم‌وطنان عزیز را ایجاد کند.

دی‌ماه ۹۸ مصادف است با سومین سال تولد ژرمن کالا؛

 این مجموعه در سه سال گذشته فراز و نشیب‌های زیادی را طی کرده و امروز مفتخر است اعلام کند توانسته سهم بازار خوبی بین رقبا کسب کند علاوه براین توانسته تأمین‌کننده کالاهای خود در مارکت پلیس‌های خوگر، دیجی کالا و ۴ شعبه خانه سام باشد.

دوستان، ۳ سال فقط یک عدد نیست برای هر کدام از اعضاء این مجموعه معنای خاصی دارد که قابل به توصیف نیست و باید با تمام وجود حسش ک رد. هر روز چالش و سختی و امید به موفقیت. هرروز بزرگتر شدن و کسب تجربه‌های جدیدتر با هزاران دلهره و اضطراب.

به همین مناسبت تصمیم گرفتیم ضمن قدردانی از تک‌تک همکاران، دوستان و مشتریان عزیز که در این دوره همراه ما بودند، به مناسب روز تولد ژرمن کالا مصادف با ۳۰ ام دی‌ماه کلیه سفارش‌ها در سراسر ایران به‌صورت رایگان و همراه با هدیه ارسال می‌شود.

همچنین تمامی هزینه‌های مربوط به سومین سالگرد تولد ژرمن کالا صرف کمک به هم‌وطنان عزیز سیل‌زده در استان سیستان و بلوچستان می‌شود.

انتهای رپرتاژ آگهی


10351769
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است