ورزشی 15:08 - 07 مهر 1399
مربی تیم ملی کامپوند پس از حذف این رشته از بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ چین گفت: با توجه به این که در دو دوره بازی‌های آسیایی مدال آور بودیم، تلاشمان تکرار مدال و کسب جایگاه بهتر در چین بود، ما مسابقات مهم تری نسبت به بازی‌های آسیایی داریم که تمرکزمان را روی آن مسابقات معطوف خواهیم کرد.

عبادی: مسابقات مهم تری نسبت به بازی‌های آسیایی چین داریم

اسماعیل عبادی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: هر کشوری که میزبانی بازی‌های آسیایی را بر عهده می گیرد بر حسب این که در کدام رشته شانس مدال آوری دارد، رشته ها را اضافه یا حذف می کند. هر چند ما برای حضور هر چه قوی‌تر در بازی‌های آسیایی چین برنامه ریزی منسجمی انجام داده بودیم تا جایگاه بهتری نسبت به دو دوره قبل کسب کنیم.

وی افزود: اگر پیگیریهای فدراسیون و کمیته ملی المپیک در خصوص حضور دوباره کامپوند در بازی‌های آسیایی چین نتیجه مثبتی به دنبال نداشته باشد، مسابقات مهم تری همچون قهرمانی آسیا، جهان، کاپ آسیا و ... نسبت به بازی‌های آسیایی چین داریم که از نظر رنکینگ جایگاه این مسابقات بالاتر از بازی‌های آسیایی هستند، سعی خواهیم کرد تمرکز خود را روی این مسابقات معطوف کنیم تا به نتایج خوبی دست پیدا کنیم.

عبادی اظهار کرد: در دو دوره بازی‌های آسیایی که به عنوان ورزشکار حضور داشتم موفق به کسب مدال طلای انفرادی و برنز تیمی و در جاکارتا که مسابقات کامپوند تنها در بخش تیمی برگزار شد در میکس تیم سوم شدیم، این بار هدف گذاری کسب جایگاه بهتر بود که متاسفانه با حذف کامپوند در بازی‌های آسیایی مواجه شدیم.

وی در ادامه با اشاره به برگزاری دومین اردوی تیم کامپوند در آبیک قزوین افزود: در این اردو تمرکزمان بیشتر بر روی انجام تمرینات تخصصی و بدنسازی خواهد بود تا کم کم رکورد کمانداران اردو به اردو ارتقا پیدا کند، هر چند در شش ماهی که اردوها به خاطر کرونا تعطیل بود، به دلیل این که از طریق فضای مجازی تمرینات کمانداران را به طور مرتب پبگیری می کردیم، کمتر با افت رکورد مواجه بودند و کار زیاد سختی برای آماده سازی ورزشکاران و افزایش رکورد آنها نداریم.

عبادی در پایان پیرامون این پرسش که آیا در سال ۲۰۲۱ مسابقات یین المللی برای تیم کامپوند پیش بینی شده است یا خیر، گفت: هتوز هیچ مسابقاتی از سوی فدراسیون جهانی و آسیایی برای ۲۰۲۱ اعلام نشده است، البته هر ساله مسابقات تیروکمان کاپ آسیا اسفند در تایلند برگزار می شود که باید دید امسال امکان برگزاری این مسابقات با توجه به بیماری کرونا از سوی کشور میزبان وجود دارد یا خیر؟ 

انتهای پیام


10738441
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» پیشکسوت تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: به نظرم شانس برد پرسپولیس نسبت به صنعت نفت روی کاغذ بیشتر است.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» بانوی ملی پوش اسکیت هنری گفت: رشته اسکیت هنری خیلی جای پیشرفت دارد و می‌توانیم مدال بیشتری کسب کنیم.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مسابقات هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال با انجام ۳ دیدار امروز (پنج شنبه) در شهر‌های مختلف برگزار می‌شود.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» رئال مادرید با عبور از منچسترسیتی در ضربات پنالتی، به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا صعود کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم شباب الاهلی با وجود گلزنی سعید عزت اللهی شکست خورد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم پورتو موفق شد در شب گلزنی طارمی به فینال جام حذفی پرتغال صعود کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» بایرن مونیخ در مجموع با برتری ۳ - ۲ راهی نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا شد تا رویای حضور در فینال ومبلی ادامه داشته باشد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» العین امارات پس از حذف النصر عربستان، این بار سراغ الهلال رفت و در بازی رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا، پیروزی بزرگی کسب کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت: بازی ما کیفیت لازم را نداشت اما با توجه به بضاعتی که داشتیم، فوتبال بازی کردیم.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: شاید زمانی باشد که اسم من را صدا بزنند؛ در حالی که مربی دیگری روی نیمکت است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است