گوناگون 14:02 - 21 آذر 1397

آزمون های دانشنامه پزشکی نوبت بهمن ۹۷ حذف شد

به گزارش خبرنگار مهر، مرکز سنجش آموزش پزشکی در اطلاعیه ای کوتاه اعلام کرد: طبق مصوبات نودمین نشست شورای آموزش پزشکی و تخصصی، آزمون دانشنامه تخصصی و فوق تخصصی بهمن ۹۷ حذف شد.

روز گذشته (۲۰ آذرماه ۹۷) دکتر باقر لاریجانی معاون آموزشی وزارت بهداشت و دبیر شورای آموزش پزشکی و تخصصی شرایط شرکت در آزمون دانشنامه تخصصی بالینی را اعلام کرد.

وی خاطرنشان کرد: بر اساس مصوبه نودمین نشست شورای آموزش پزشکی و تخصصی، از سی و هشتمین دوره آزمون ارتقا-گواهینامه رشته های تخصصی بالینی در سال ۱۳۹۹ و به بعد آزمون دانشنامه تخصصی بالینی در هر دوره یکسال پس از اخذ گواهینامه تخصصی برگزار خواهد شد.

دبیر شورای آموزش پزشکی و تخصصی افزود: لازم است با رعایت این شرط افراد برای شرکت در آزمون بورد، گواهی ۹ ماه فعالیت درمانی تخصصی خود را با رعایت سایر مقررات، ارائه کنند.

معاون آموزشی وزارت بهداشت گفت: برای اینکه این شرایط اختلالی در وضعیت آزمون داوطلبان ایجاد نکند، به دبیرخانه مجوز داده شد در صورت تشخیص و بر حسب نیاز در بعضی رشته ها، از سال آینده آزمون دانشنامه تخصصی بالینی را دو بار در سال یعنی یکبار در شهریور ماه، بهمن ماه و یا اسفند ماه همان سال برگزار کند.

دوره ۶۵ آزمون دانشنامه (بورد) تخصصی و دوره ۳۲ آزمون دانشنامه فوق تخصصی بالینی پزشکی در روزهای ۱۵ و ۱۶ شهریور ۹۷ برگزار شد و بر اساس تقویم آزمون ها اعلام شده بود که دوره ۶۶ آزمون دانشنامه (بورد) تخصصی و دوره ۳۳ آزمون دانشنامه فوق تخصصی بالینی پزشکی در ۱۱ بهمن ماه ۹۷ برگزار شود که بر اساس مصوبه این نوبت حذف شد.


9998197
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است