ورزشی 00:11 - 03 اسفند 1395
نیمه‌نهایی لیگ برتر والیبال
مرحله نیمه نهایی لیگ برتر والیبال روز چهارشنبه چهارم اسفندماه با جدال مدعیان تهرانی این رقابت‌ها برابر سایپا و شهرداری ارومیه آغاز می‌شود.

نبرد خودروسازان با بانکی‌ها/ جدالی تازه بین معروف و همشهریانش!

به گزارش خبرگزاری فارس، دور رفت مرحله نیمه نهایی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های برتر مردان ایران جام «شهدای منا» روز چهارشنبه چهارم اسفندماه با دو دیدار در تهران پیگیری می‌شود.

در نخستین دیدار این مرحله که از ساعت 15 در خانه والیبال تهران شروع می شود، تیم پیکان تهران میزبان شهرداری ارومیه خواهد بود. شهرداری ارومیه حریف سر سختی برای پیکان است و دو تیم دیدارهای جذابی در طول سالیان حضور در لیگ برتر با یکدیگر داشته اند.

در دور مقدماتی لیگ امسال نیز دو تیم پیکان و شهرداری ارومیه در هفته نخست دور رفت (28 مهرماه) و دور برگشت (28 آذرماه) به مصاف یکدیگر رفتند که در هر دو مسابقه پیکان تهران سه بر یک به پیروزی رسید؛ البته نباید فراموش کرد که تیم شهرداری ارومیه فعلی با دور مقدماتی بسیار متفاوت است و پیکانی ها برای صعود به دیدار نهایی نباید در غرور پیروزی های دور مقدماتی برابر این تیم قرار گیرند.

شهرداری ارومیه برای رسیدن به این مرحله موفق به حذف کاله مازندران در مرحله نخست پلی آف شد که این موفقیت با برگزاری سه دیدار به دست آمد. به همین دلیل تیم شهرداری ارومیه نسبت به پیکان استراحت کمتری داشته است و تنها سه روز بعد از دیدار سنگین و پنج سته با کاله در ارومیه، به مصاف پیکان در تهران می رود.

شاگردان پیمان اکبری سرمربی تیم پیکان تهران که در دور مقدماتی جایگاه دوم جدول را به دست آوردند، در مرحله نخست پلی آف موفق به حذف خاتم اردکان هفتمی دور مقدماتی شدند و برای رسیدن به دیدار نهایی امسال باید دو برد دیگر برابر شهرداری ارومیه به دست آورند.

در دیگر دیدار دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ برتر والیبال، تیم بانک سرمایه صدرنشین دور مقدماتی و حذف کننده تیم شهرداری تبریز در مرحله نخست پلی آف، میزبان نارنجی پوشان سایپا خواهد بود.

سایپا در مرحله مقدماتی موفق به کسب رتبه چهارم جدول شد و در مرحله نخست پلی آف در سه مسابقه به مصاف صالحین ورامین رفت و به سختی این تیم را از گردونه مسابقات حذف کرد.

شاگردان مسعود آرمات سرمربی تیم والیبال سایپا نسبت به بانک سرمایه یک بازی بیشتر در مرحله نخست پلی آف داشتند که این مسابقه در پنج ست نیز برگزار شد، بنابر این ریکاوری کاملی برای دیدار نخست مرحله نیمه نهایی برابر بانک سرمایه نخواهند داشت.

بانک سرمایه مدافع عنوان قهرمانی در دور مقدماتی در دیدارهای رفت (17 آذرماه) و برگشت (دهم بهمن ماه) موفق به شکست سه بر صفر سایپا شد و از نظر آماری شانس بانکی ها برای صعود به دیدار نهایی بیشتر از سایپا است.

برنامه دو دیدار دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ برتر والیبال به شرح زیر است:

تهران، خانه والیبال، ساعت 15

پیکان تهران – شهرداری ارومیه

تهران، خانه والیبال، ساعت 17

بانک سرمایه – سایپا تهران


8835630
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مهاجم سابق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بعضی از تیم‌های رده‌های پایین جدول خودشان را پیش باخته برابر سرخپوشان می‌بینند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تیم صنعت نفت آبادان بعد از دریافت گل اول متلاشی شد و نتوانست جبران کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم‌های سری آ مزد عملکرد درخشان خود در فصل جاری مسابقات اروپایی را گرفتند و یک سهمیه برای لیگ قهرمانان اروپای سال آینده به این لیگ اضافه شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مسابقات هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال با انجام ۳ دیدار امروز پیگیری می‌شود.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم بایرلورکوزن رکورد شکست ناپذیری در فوتبال اروپا در قرن ۲۱ را جابجا کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم های رم، آتالانتا و لورکوزن به جمع 4 تیم برتر لیگ اروپا راه یافتند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم‌های فیورنتینا و استون ویلا موفق شدند به جمع ۴ تیم برتر مسابقات لیگ کنفرانس اروپا راه یابند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: مربی‌ای نیستم که باخت را گردن کسی بیندازم و خودم شکست برابر پرسپولیس را به گردن می‌گیرم.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس درباره آخرین وضعیت مصدومیتش توضیحاتی را بیان کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: نتیجه ۳ بر هیچ یک نتیجه عالی در فوتبال حساب می‌شود و از عملکرد بازیکنانم واقعا رضایت دارم.  

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است