استانی 15:34 - 06 بهمن 1398
مدیرعامل توزیع برق فارس:
ایسنا/فارس مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان فارس تاکید کرد که هیچ ارتباطی بین حذف قبوض کاغذی و افزایش نرخ برق بهای مشترکان وجود ندارد.

افزایش نرخ برق ربطی به حذف قبوض ندارد

احمدرضا خسروی یکشنبه ۶ بهمن در جمع خبرنگاران گفت: حذف قبوض کاغذی مشترکین ارتباطی به افزایش نرخ مصرف برق ندارد، از ابتدای امسال حدود ۷درصد به مبلغ صورتحساب مشترکین با مصرف متعارف و ۲۳ درصد به صورتحساب مشترکین پرمصرف افزوده شده است.

وی با رد شایعات مبنی بر افزایش نرخ برق و تغییر در نحوه محاسبه برق مصرفی بعد از حذف قبوض، گفت: با اجرای این برنامه تنها قبوض پیامکی و الکترونیکی جایگزین قبوض کاغذی شده وهیچ تغییری در نحوه محاسبه قبض و یا نرخ‌ها ایجاد نشده است.

این مقام مسئول با بیان اینکه، تغییر قیمت برق مربوط به ابتدای سال و با تصویب هیئت وزیران انجام شده است، اضافه کرد: قیمت برق از ابتدای سال جاری برای مشترکینی که در الگوی مصرف قرار دارند با ۷درصد رشد و مشترکین پرمصرف با۲۳ درصد رشد محاسبه می‌شود.

خسروی، یادآور شد: مشترکین می توانند از طریق پیامک یا با مراجعه به سایت شرکت توزیع نیروی برق استان فارس، سامانه ساپا و اپلیکیشن های مختلف صورت حساب ارسالی را مشاهده و دریافت کنند و در جریان ریز موارد قرار گیرند.

انتهای پیام


10363321
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ سه‌شنبه ۴ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است