اجتماعی 16:27 - 30 دی 1399

تولید ۱۰۰ نماهنگ با موضوع شهید سلیمانی و مادران شهدا

به گزارش خبرگزاری مهر، سید مرتضی حسینی از اجرای طرح ملی تولید نماهنگ با همکاری واحد موسیقی صدا و سیمای مراکز استان‌های سراسر کشور خبر داد و گفت: با توجه به اهمیت و نقش به‌سزای هنر موسیقی در ترسیم دلاوری‌ها و رشادت‌های شهدا و ایثارگران به‌خصوص شهید والامقام سپهبد حاج قاسم سلیمانی و شهدای مدافع حرم و محور مقاومت، تولیدات ارزشمند هنرمندان حوزه موسیقی و نماهنگ بسیار حائز اهمیت است.

وی افزود: در سال جاری با توجه به همکاری مستمر و قابل توجهی که طی سنوات گذشته با معاونت امور استان‌های سازمان صدا و سیما انجام شد، برای افزایش کمی و کیفی تولیدات موسیقی و نماهنگ، طرح ملی تولید نماهنگ از طرف اداره هنرهای آوایی در گروه تلویزیونی شاهد تهیه و تدوین شد و طی چند جلسه مشترک با سیدحمیدرضا حسینی، مدیر موسیقی معاونت امور استان‌های سازمان صدا و سیما مورد بررسی قرار گرفت و در نهایت تصمیم نهایی برای اجرای پروژه مشترک اتخاذ و طی بخشنامه رسمی به ادارات کل بنیاد استان‌ها ابلاغ شد.

مدیرکل امور هنری بنیاد در ادامه گفت: نتیجه اجرای این برنامه تولید نزدیک به ۱۰۰ اثر ارزشمندی است که با موضوعات مختلف از جمله شهید والامقام سپهبد حاج قاسم سلیمانی، مادران شهدا و شهدای محور مقاومت و… و. توسط هنرمندان برجسته موسیقی هر استان تولید و ارائه شده است.

وی افزود: زبان و گویش ترانه‌های این آثار غالباً تلفیق زبان فارسی و زبان و گویش محلی مختص به هر استان است که این خود باعث جذابیت و تنوع در فرم و محتوای تولیدات شده است.

حسینی زمان پخش و ارائه این آثار را در طول سال متناسب با رویدادهای فرهنگی اعلام کرد و گفت: اولویت گروه تلویزیونی شاهد در تولید این آثار کیفیت و نوآوری در تولید است که برای این موضوع شورای نظارت و ارزشیابی بر روند تولید آثار نظارت مستمر و دقیق انجام می‌دهد.


10911295
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اجتماعی

اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل شرکت ساماندهی مشاغل و صنایع شهر تهران گفت: در حال حاضر پنج هزار دستفروش در بازار‌های محلی شناسایی و کد‌ ملی آنها و اطلاعاتشان ثبت شده است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» فرمانده یگان‌های انتظامی و حفاظتی فراجا تمهیدات این یگان در مورد اعزام زائران به عمره را تشریح کرد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» مرکز رصد جمعیت کشور سازمان ثبت احوال اعلام کرد: در سال ۱۴۰۲ میانگین سن پدر و مادر در اولین فرزندآوری به ترتیب ۳۲/۱ و ۲۷/۳ سال بوده است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» طبق پژوهشی افراد در اواسط دهه ۶۰ سالگی معتقدند که پیری از ۷۵ سالگی شروع می‌شود، در حالی که افراد مسن‌تر فکر می‌کنند سن پیری دیرتر از این شروع می‌شوند.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رییس اداره دانشجویی سازمان جوانان از برگزاری انتخابات کنگره سراسری اعضای شورای مرکزی جوانان هلال احمر خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» مرد جوانی که به طرز دلخراشی همسرش هدف شلیک گلوله قرار داده و به تهرن متواری شده بود به دام افتاد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف بیش از ۳۰۰ ثوب البسه قاچاق خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر پایتخت، از کشف ۲۸ کیلوگرم حشیش توسط ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب در اتوبان آزادگان خبر داد و افزود: در این عملیات پلیسی یک قاچاقچی حرفه‌ای مواد افیونی در اقدامی ضربتی دستگیر شد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» قائمیان گفت: قانون جوانی جمعیت تسهیل گر برون رفت از این شرایط است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» جانشین پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری سارقان حرفه‌ای محتویات خودرو و کشف اموال مسروقه خبر داد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است