استانی 16:03 - 06 بهمن 1398

حمایت از بخش خصوصی با هدف اشتغالزایی و رونق تولید اولویت دولت است

به گزارش خبرنگار مهر، انوشیروان محسنی بندپی بعد از ظهر یکشنبه در هجدهمین جلسه کارگروه رفع موانع سرمایه گذاری استان تهران اظهار داشت: تأمین زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی استان تهران از اهمیت ویژه ای برخوردار است و در همین راستا تفاهم نامه سه جانبه سازمان برنامه و بودجه، شهرک‌های صنعتی و اداره برق در مورد تأمین برق شهرک صنعتی عباس آباد تنظیم شده که باید اجرایی شود.

محسنی بندپی با بیان اینکه طبق بررسی انجام شده شرکت شهرک‌های صنعتی یک سوم هزینه ایجاد پست ۶۳ مگاواتی برای شهرک صنعتی عباس آباد را به صورت نقدی پرداخت می‌کند گفت: سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان نیز ۱۰ میلیارد تومان را امسال و ۱۵ میلیارد سال آینده جهت ایجاد این پست برق اختصاص می‌دهد.

وی در ادامه با بیان اینکه حمایت از بخش خصوصی طبق تاکید مقام معظم رهبری اولویت دولت است، عنوان داشت: باید با حمایت همه جانبه و با حداکثر توان از ظرفیت بخش خصوصی برای اشتغالزایی و افزایش بهره وری اقتصادی استفاده کنیم.

محسنی بندپی در ادامه با اشاره به تکلیف اداره برق برای تأمین برق شهرک‌های صنعتی گفت: علاوه بر پرداخت هزینه توسط سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران اداره برق استان نیز یک سوم باقی مانده این هزینه را باید تقبل کند تا زیرساخت‌های لازم برای تأمین برق این شهرک به زودی محقق شود.

استاندار تهران با اشاره به موضوع تغییر کاربری این شهرک‌ها افزود: نباید موضوع تغییر کاربردی و پرداخت عوارض سبب توقف فعالیت این شهرک‌ها شود این در حالی است که حمایت از بخش خصوصی نقش مهمی در اشتغالزایی و رونق تولید دارد.

 


10363413
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است