استانی 11:07 - 15 آذر 1399
رئیس پلیس امنیت عمومی کرمانشاه خبر داد
ایسنا/کرمانشاه رئیس پلیس امنیت عمومی استان کرمانشاه از پلمب یک واحد صنفی خبر داد که اقدام به انتشار تصویر و فیلم هایی مبنی بر استفاده از بانوان بعنوان مانکن زنده در صفحه اینستاگرام خود کرده بود.

پلمب واحد صنفی که از "مانکن" زنده بانوان استفاده کرده بود

سرهنگ "حسن حیدری" اظهار داشت: پس از انتشار تصاویر و فیلم یک مغازه در صفحات فضای مجازی که صاحب آن برای جلب توجه مردم و مشتریان از مانکن زنده استفاده کرده بود، رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس امنیت عمومی قرار گرفت.

وی ادامه داد: پس از انتشار فیلم و تصاویر این اقدام، ماموران پلیس اداره نظارت بر اماکن عمومی کارهای تحقیقاتی خود را آغاز و موفق به شناسایی این واحد صنفی متخلف در یکی از محلات کرمانشاه شدند.

حیدری تصریح کرد: از آنجایی که اقدام صاحب مغازه با شئونات اخلاقی، فرهنگی و اسلامی مغایرت داشت، ماموران پلیس امنیت عمومی اقدام به پلمب این واحد صنفی کردند.

رئیس پلیس امنیت عمومی خاطرنشان کرد: بدون شک اقدام صاحب مغازه در استفاده از مانکن های زنده خانم و انتشار تصاویر آنها در فضای مجازی اقدامی مغایر با اخلاق اسلامی و خلاف شرع تلقی می شود.

 حیدری با اشاره به اهمیت زیادی که دین مبین اسلام برای بانوان قائل است، گفت: پرونده واحد صنفی متخلف برای سیر مراحل قانونی و صدور حکم لازم به مراجع قضائی ارسال شد.

دادستان کرمانشاه نیز روز گذشته(14 آذر) به این اقدام واکنش نشان داده و دستور پلمب این واحد صنفی را داده بود.

انتهای پیام


10841174
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ پنجشنبه ۳۰ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ پنجشنبه ۳۰ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است