اجتماعی 15:16 - 07 مهر 1399

بررسی مشکلات تولیده کننده ورشکسته در دادستانی

به گزارش خبرگزاری مهر، نشست بررسی مشکلات تولیده کننده ورشکسته در دادستانی کل کشور برگزار شد.

چهارشنبه هفته گذشته بود که در پی انتشار کلیپی در فضای مجازی مبنی بر تعطیل شدن کارخانه تولید فرش و اظهارات مدیرعامل این شرکت، معاون قضائی دادستان کل کشور از ورود قوه قضائیه برای بررسی مشکل این تولید کننده و پیگیری وقایعی که در گذشته اتفاق افتاده خبر داد.

پیرامون حل مشکلات این تولیدکننده شب گذشته، جلسه‌ای در دادستانی کل کشور برگزار شد. در این جلسه که سعید عمرانی، معاون قضائی دادستان کل کشور و رئیس کمیته حمایت از تولید و سرمایه‌گذاری قوه قضائیه، زالی دبیر کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید وزارت صمت در آن حضور داشتند، مشکلات این شرکت تولیدی ورشکسته مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

معاون دادستان کل کشور، پس از استماع اظهارات مدیرعامل کارخانه تولید فرشگفت: قصد ما این است که مسائل و مشکلات مطرح شده مورد بررسی و بازبینی قرار گیرد. عمرانی از وکیل این شرکت تولیدی، درخواست کرد گزارشی از مشکلات شرکت و درخواست‌های مد نظر به صورت گردش کار به دادستانی کل کشور ارائه کند.

رئیس کمیته حمایت از تولید و سرمایه گذاری قوه قضائیه ضمن تاکید بر پیگیری فوری و بررسی مشکل واحد تولیدی مذکور تاکید کرد: مجموعه‌ای برای حمایت از تولید و ذیل ستاد اقتصاد مقاومتی قوه شکل گرفته، درب باز دادستانی کل کشور برای استماع صحبت‌های تولیدکنندگان که به دستورات و اقدامات رئیس قوه قضائیه امیدوار و دل بسته‌اند کمترین کاری است که در وهله اول انجام می‌شود اکثر مشکلات مطروحه با دستگاه‌های مختلف از جمله سیستم بانکی، تأمین اجتماعی، مالیات، گمرک و وزارتخانه‌های صمت و جهاد است اساس کار مداخله و حل و فصل مشکلات و در صورت لزوم تذکرات و هدایت امور به مسیر قانونی همگام با سیاست‌های کلی نظام در سال مزین به جهش تولید است.

معاون دادستان کل کشور گفت: در راستای رفع مشکل تولید در اکثر موارد کارخانه‌ها و بنگاه‌های تولیدی مورد بازدید قرار می‌گیرند. عمرانی با اشاره به ظرفیت‌های قوه قضائیه در زمینه رفع مشکل تولید اظهار کرد: باید برای اجرای فرمان مقام معظم رهبری در تحقق جهش تولید از همه ابزار و ظرفیت‌های قانونی بهره جست و ما اجازه نخواهیم داد در شرایط موجود هیچ کارخانه‌ای تعطیل و کارگری بیکار شود و مصمم هستیم با کسانی که تعمداً چوب لای چرخ تولید بگذارند قاطعانه برخورد نمائیم.

همچنین در این جلسه، مدیرعامل کارخانه ورشکسته تولید فرش با تشریح مشکلات خود در راه اندازی مجدد کارخانه، ضمن تقدیر از ورود فوری مسئولان به موضوع و پیگیری‌های انجام شده گفت: برگزاری جلسه بررسی مشکلات شرکت و پیگیری‌های معاون دادستان کل کشور باعث قوت قلب بنده شد.

وی با اشاره به اظهارات معاون دادستان کل کشور در رابطه با پیگیری جدی موضوع ابراز امیدواری کرد تلاش مسئولان در جهت رفع مشکلات کمک کند. این تولیدکننده در اظهارات خود گفت: اطمینان دارم با توجه به توجه ویژه ای که اخیراً به موضوع رونق تولید بدلیل رونق تولید شکل گرفته است، مشکلات کارخانه مجدانه پیگیری می‌شود.

هفته پیش گفتگویی با تولید کننده کشور مبنی بر اینکه کارخانه وی دچار ورشکستگی شده و خواستار کمک مسئولان در بازگشایی مجدد کارخانه خود شده بود، در فضای مجازی منتشر شد.

این تولیدکننده با گلایه از بانک سپه و سازمان تأمین اجتماعی از ورشکستگی کارخانه خود به دلیل فشار نهادهای مختلف دولتی خبر داده بود. وی که از ایرانیان مقیم آلمان است گفت: در پی دعوت مسئولان دولت ایران برای اشتغالزایی و تولید به کشور آمده ولی حالا نه تنها کارخانه فعالی ندارد بلکه سرمایه خود را نیز از دست داده است.


10738461
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اجتماعی

اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» دبیر شورای ترافیک استان تهران گفت: از ابتدای شروع فعالیت ستاد خدمات سفر تا ۷ فروردین ماه ۳ میلیون و ۲۷۷ هزار و ۴۰۴ حجم تخلفات ناشی از سرعت غیرمجاز در استان ثبت شده است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» جمعیت هلال احمر با صدور اطلاعیه‌ای از سوی ستاد نوروزی، جزئیات خدمات‌رسانی در این روز‌ها و عملیات‌های امدادی این نهاد را تشریح و استان‌هایی را که بیشترین و شدیدترین تصادفات نوروزی را داشتند، معرفی کرد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» سرهنگ سیدرضا جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان ری از اجرای طرح امنیت محله محور پلیس و پاک سازی نقاط جرم خیز، خبر داد و گفت: ۹۰ معتاد متجاهر جمع آوری شدند. 
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا گفت: قاچاق کالا ضربات جبران ناپذیری بر اقتصاد کشور وارد می‌کند.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا با تاکید بر اینکه قاچاق کالا ضربات جبران ناپذیری بر اقتصاد کشور وارد می‌کند، افزود: امنیت و احساس امنیت قاچاقچیان کالا را سلب می‌کنیم.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری یکی از اتباع کشور‌های همسایه به همراه دو مالخر خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» سرکلانتر چهارم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری سارق انباری منازل مسکونی در شمال شرق تهران خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رییس پلیس فتای تهران از هموطنان خواست در ایام نوروز هنگام خرید از فروشندگان سیار نکات ایمنی را در استفاده از کارت‌های بانکی رعایت کنند.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» معاون امداد و نجات هلال احمر استان تهران از نجات خانم ۳۵ ساله که در ارتفاعات دربند دچار ضعف و بیحالی و افت فشارخون شده بود، خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رییس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور گفت: از ابتدای طرح نوروزی ۴۶۹ میلیون تردد در جاده‌های کشور ثبت شده است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است