استانی 00:06 - 14 آذر 1395
بندرعباس - ایرنا - مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان جاسک گفت: بر اثر واژگونی یک دستگاه خودرو وانت نیسان که حامل دانش آموزان بشاگردی بوده ، 18 دانش آموز مصدوم شدند.

براثر واژگونی نیسان حامل دانش آموزان بشاگردی ، 18نفر مصدوم شدند

به گزارش شنبه شب ایرنا، دکتر عباس ابراهیمی در این باره به خبرنگاران گفت: ظهر امروز در پی حادثه واژگونی یک ‌دستگاه وانت نیسان حامل 18 دانش آموز دختر و پسر بشاگردی ، در محور بشاگرد به جاسک پس از تماس با مرکز فوریتهای پزشکی بلافاصله نیروهای اورژانس در محل حاضر شده و مصدومان حادثه را به بیمارستان جاسک انتقال دادند.

وی افزود: واژگونی وانت نیسان حامل دانش آموزان که در محدوده 80 کیلومتری شهرستان جاسک به وقوع پیوست، سبب مجروح شدن 18 سرنشین این خودرو شد، که با اعزام سه آمبولانس از پایگاههای شهری جاسک ، نگر و سه راهی جاسک مصدومان به بیمارستان خاتم الانبیاء (ص) اعزام و پس از انجام اقدامات درمانی به صورت سرپایی مداوا و همگی مرخص شدند.

لازم به ذکر است، دانش آموزان بشاگردی این حادثه در مدارس جاسک مشغول به تحصیل می باشند ؛ که در این مسیر با سوار شدن در قسمت بار خودرو وانت نیسان در حال تردد بودند.

محمد احمدی فرماندار شهرستان جاسک به همراه دکتر عباس ابراهیمی مدیر شبکه بهداشت و درمان این شهرستان با حضور در بیمارستان خاتم الانبیاء جاسک روند درمان دانش آموزان را پیگیری و از مصدومان حادثه دلجویی کردند.

شهرستان جاسک با 51 هزار نفر جمعیت هم مرز با چابهار و در300 کیلومتری شرق بندرعباس مرکز استان هرمزگان واقع شده است.

7198/6048

شبد** خبرنگار: فاطمه حسینی انتشاردهندگان: خلیل تنیده- اسماعیل جهانبخش


8442797
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است