گوناگون 16:29 - 13 آذر 1395
با مشارکت بانک صادرات ایران
بانک صادرات ایران به منظور افزایش رونق اقتصادی و تولید در سال جاری ۱۵۵۸ بنگاه اقتصادی کوچک و متوسط را تأمین اعتبار کرده است.

١٥٥٨ بنگاه اقتصادی در مدار تولید قرار گرفتند

به گزارش سرویس بازار ایسنا، بنابر اعلام بانک صادرات ایران، این بانک در جهت اجرایی کردن بخشنامه بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران با هدف ایجاد رونق اقتصادی و به‌کارگیری ظرفیت و توانمندی بخش‌های مختلف تولیدی، اختصاص اعتبار به بنگاه‌های کوچک و متوسط را در دستور کار خود قرار داده است.

بر اساس اعلام وزارت صنعت، معدن و تجارت این بانک تا پایان آبان ماه سال جاری ١٦ هزار و ١٤٢ میلیارد ریال تسهیلات را به  هزار و ٥٥٨ طرح اقتصادی پرداخت کرده که اقدام راهگشای بانک در این زمینه نقش به‌سزایی در افزایش اشتغال و رونق اقتصادی در سراسر کشور داشته و در میان شبکه بانکی نیز از این لحاظ جایگاه ممتازی را برای بانک صادرات ایران رقم زده است.

بر اساس رسالت شبکه بانکی و به منظور تأمین مالی نظام اقتصادی کشور، با توجه به سیاست‌های دولت مبنی بر ضرورت فعال‌سازی ظرفیت‌های بالقوه تولیدی صنایع کوچک و متوسط و ارتقای توان رقابت پذیری آن‌ها، همچنین با عنایت به نقش برجسته و بی‌بدیل واحدهای تولیدی مذکور در ایجاد اشتغال و تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی؛ ایفای نقش موثرتر و کاراتر از سوی شبکه بانکی کشور را می‌طلبد. در این راستا، بانک صادرت ایران نیز با به‌کارگیری تمام امکانات و تجهیزات و  استفاده از ظرفیت‌های ممکن در جهت تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی و اعطای تسهیلات به بخش‌ها و بنگاه‌های یاد شده گام برداشته است.

انتهای پیام


8441147
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است