استانی 22:50 - 13 آذر 1400

واژگونی خودرو این بار در محور مهریز – انار/ ۵ نفر مصدوم شدند

حمیدرضا باقری در گفتگو با خبرنگار مهر از واژگونی خودروی سمند در محور مهریز به انار در سه کیلومتری پایگاه امداد و نجات زین الدین خبر داد و اظهار داشت: این دومین حادثه واژگونی خودرو است که امروز در فاصله کمتر از ۲۴ ساعت رخ داد.

وی عنوان کرد: در این حادثه پنج سرنشین خودروی سمند مصدوم شدند که چهار مصدوم توسط دو کد اورژانس و یک مصدوم توسط عوامل پایگاه امداد و نجات زین الدین به مرکز درمانی انتقال داده شدند.

باقری یادآور شد: بامداد امروز همچنین یک دستگاه خودرو سواری پراید در همین محور و در ۲۵ کیلومتری مهریز واژگون شد که در پی این حادثه دو نفر مجروح شدند.

رئیس هلال احمر شهرستان مهریز با اشاره به واژگونی یک خودروی سواری و انحراف از مسیر یک اتوبوس در همین محور در هفته گذشته عنوان کرد: این محور از نقاط حادثه خیز استان است و لازم است برای آن چاره اندیشی شود.

وی یادآورشد: شماره تماس ۱۱۲ پل ارتباطی بین مردم و ندای امداد جمعیت هلال احمر است که به صورت ۲۴ ساعته پاسخگو حوادث است.


11350267
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است