استانی 16:20 - 31 شهریور 1398
نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی:
نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی گفت: زیرگذر سه راهی روستای چنار، یکی از نقاط حادثه‌خیز مسیر کاشان به مشهد اردهال و استان مرکزی به بهره‌برداری رسیده و بار ترافیکی روی آن قرار گرفته است.

مسیر کاشان تا مشهد اردهال پنج نقطه حادثه‌خیز دارد

سید جواد ساداتی نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: در مسیر شهر کاشان تا مشهد اردهال پنج نقطه حادثه‌خیز شناسایی شده که اصلاح آن در دستور کار قرار گرفته است.

وی افزود: اولین نقطه حادثه‌خیز در این مسیر،  پل راوند است که برای اصلاح آن با وزیر راه و شهرسازی مذاکره شده است. زیرگذر آرامگاه شهدای گمنام راوند نیز دومین نقطه است که عملیات اجرایی اصلاح آن آغاز و بر اساس برنامه‌ریزی تا دهه فجر سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد.

نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: سه‌راهی استرک به کاشان و  همچنین سه‌راهی نشلج نیز در دستور کار قرار گرفته است و بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده عملیات عمرانی آن نیز به زودی آغاز می‌شود.

ساداتی نژاد با اشاره به انتخاب پیمانکار جاده سفید شهر به کاشان گفت: عملیات عمرانی دو بانده شدن این مسیر با اعتبار 23 میلیارد ریال آغاز شده است و امیدواریم تا یک ماه آینده به بهره‌برداری برسد.

وی افزود: عملیات عمرانی دهانه دوم زیرگذر نوش‌آباد نیز توسط پیمانکار پروژه سفید شهر انجام می‌شود که در تلاش هستیم تا این طرح هرچه سریع‌تر آغاز و در ۲۲ بهمن‌ماه سال جاری به بهره‌برداری برسد.

انتهای پیام


10244346
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است