سیاسی 11:33 - 05 فروردین 1398
نماینده فسا با تاکید بر این که همه مسئولان باید در جهت رونق تولید و کمک به اشتغال اقدام کنند، گفت‌: گروه‌های سیاسی و جناح‌ها به جای دعواهای بی ثمر، فکری برای اقتصاد کشور کنند.

جمالی: گروه‌ها و جناح‌های سیاسی به جای دعواهای بی ثمر، فکری برای اقتصاد کشور کنند

محمد جواد جمالی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به نامگذاری سال جاری از سوی مقام معظم رهبری به نام "سال رونق و تولید" اظهار کرد: یکی از مشکلات اساسی  کشور آن است که به اقتصاد به عنوان یک موضوع مهم نگاه نمی‌شود و به صورت علمی به زوایای مختلف آن پرداخته نمی‌شود. متاسفانه اقدامات همگی نقش مسکن دارد.

به گفته وی مولفه‌های مهم اقتصاد در کشور تولید، اشتغال، بانکداری، بیمه و حتی سیستم فرهنگ درست مصرف و مبارزه با کالای قاچاق و استفاده از تولیدات داخلی است  که باید به بهترین شکل به آن پرداخته شود. در این راه اگر بانک‌ها به عنوان پشتیبان تولید کننده نباشند و یا با قاچاق مبارزه نشود دیگر پشتوانه‌ای برای تولید کننده باقی نخواهد ماند.

این عضو هیات رییسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی  با بیان این که  مقام معظم رهبری در طول چند سال گذشته هر سال را مربوط به موضوعات اقتصادی نامگذاری می‌کنند، گفت‌: طبق تشخیص درست رهبر معظم انقلاب، آمریکایی‌ها برای ضربه وارد کردن به ملت ایران اقدام  نظامی نمی‌کنند ،‌ بلکه از راه ا قتصاد وارد می‌شوند. ما در کشورمان به نفت وابستگی شدید داریم که این باعث شده است که آنها با تحریم فروش نفت بخواهند ما را با مشکل مواجه کنند.

وی ادامه‌ داد: اکنون ما با موجی از بیکاران تحصیل کرده مواجه هستیم که همه به دنبال میز و صندلی هستند. از آن طرف با موسسات مالی و اعتباری روبرو هستیم که در طی چند سال گذشته همچون خوره به جان اقتصاد کشور افتاده‌اند.

جمالی تاکید کرد : در چنین شرایطی باید همه مردم و مسئولان به سمت تولید و کمک به اشتغال حرکت کنند . گروه‌ها و جناح‌های سیاسی نیز به جای دعواهای بی‌ثمر، فکری برای اقتصاد کشور کنند نه این  که دائما به دنبال ضربه زدن به یکدیگر باشند. از این رهگذر چیزی باقی نمی‌ماند اگر واقعا تابع رهبری و ولایت فقیه هستید باید صحبت‌های ایشان را سر لوحه قرار داده و به دنبال برون رفت از وضعیت اقتصادی فعلی باشید که فشار زیادی به مردم وارد می‌کند.

انتهای پیام


10086352
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار سیاسی

سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» کارشناس مسائل سیاست خارجی درباره ریز پرنده‌های منهدم شده در اصفهان نکاتی را بیان کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، با صدور پیامی از حمایت‌ها و پشتیبانی ملت ایران پس از عملیات پیروزمند «وعده صادق»، تشکر کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» ظهر امروز مراسم ختم پرویز داودی معاون اول دولت نهم برگزار شد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» وزرای خارجه جمهوری اسلامی ایران و آفریقای جنوبی به صورت تلفنی گفتگو کردند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» کارشناس مسائل سیاست خارجی درباره «ریز پرنده» های منهدم شده در اصفهان نکاتی را بیان کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» کارشناس مسائل سیاست خارجی درباره «ریز پرنده» های منهدم شده در اصفهان نکاتی را بیان کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» دومین جلسه کارگروه دائمی پدافند غیرعامل کشور در سال ۱۴۰۳ به ریاست سرلشکر محمد باقری و با حضور دیگر اعضا تشکیل شد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» آب و مواد غذایی مورد نیاز سیل‌زدگان استان سیستان و بلوچستان توسط یک فروند هواپیمای سی-۱۳۰ نیروی هوایی ارتش از پایگاه شهید لشگری به این استان ارسال شد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس‌جمهور اصلاحیه قانون تاسیس و اداره مدارس و مراکز آموزشی و پرورشی غیر دولتی مصوب مجلس را برای اجرا ابلاغ کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» وزارت دفاع به مناسبت فرارسیدن سالروز تاسیس سپاه پاسداران بیانیه‌ای صادر کرد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است