گوناگون 10:33 - 01 بهمن 1399
شرکت پرداخت نوین آرین اسپانسر نشست تخصصی چالش‌های کسب‌وکاری شبکه پرداخت الکترونیک کشور در ششمین نمایشگاه تراکنش ایران ITE شد.

شرکت پرداخت نوین آرین اسپانسر نشست تخصصی چالش‌های کسب‌وکاری شبکه پرداخت الکترونیک کشور

به گزارش ایسنا،بنابراعلام شرکت پرداخت نوین آرین، همزمان با نمایشگاه ITE هر ساله نشست‌های تخصصی درباره مباحث بروز و چالش‌های صنعت بانکداری، مالی و پرداخت برگزار می‌شود. 

ششمین نمایشگاه تراکنش مالی ایران در سال جاری میزبان ۶ نشست تخصصی است که شرکت پرداخت نوین آرین اسپانسر نشست تخصصی چالش‌های کسب‌وکاری شبکه پرداخت الکترونیک کشور در این دوره شد.

شرکت پرداخت نوین، در سال ۱۳۸۵، با هدف گسترش شبکه و ارائه‌ی خدمات در حوزه پرداخت الکترونیک تأسیس شد. این شرکت در حال حاضر با مجوز بانک مرکزی و شاپرک (شبکه پرداخت الکترونیک کارت) با حدود ۲۰۰ نیروی ستادی، ۳۳ نمایندگی و بیش از ۷۰۰ نیروی پشتیبان در سراسر کشور، با تکیه بر تجارب پیشین و بهره‌گیری از دانش و فناوری‌های روز، خدمات و محصولات متنوعی را به مشتریان خود ارائه می‌دهد.

یکی از خدمات شرکت پرداخت نوین آرین در حوزه درگاه‌های اینترنتی است. این خدمت امکان پرداخت آنلاین وجوه مشتریان وب‌سایت‌های فروشگاهی عرضه‌کننده کالا و خدمات را فراهم می‌کند. مشتری پس از تکمیل مشخصات و مراحل انتخاب کالا از سایت وارد درگاه اینترنتی پرداخت نوین شده و به راحتی مبلغ خرید را آنلاین پرداخت می‌کند.

این شرکت بر روی خدمات فروش نیز تمرکز دارد،  این سیستم با قبول انواع کارت نقدی، هدیه و کارت‌های اعتباری در محیط مجازی اینترنت، براساس بستری ایمن و استاندارد، امکان ارائه انواع خدمات از جمله خرید اینترنتی، پرداخت قبوض، انتقال وجه داخلی، شتابی و … را به مشتریان ارائه می‌دهد.

ششمین نمایشگاه تراکنش ایران به ‌صورت حضوری و مجازی در روزهای ۲۳ و ۲۴ دی‌ماه با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در هتل اسپیناس پالاس برگزار خواهد شد و شرکت پرداخت نوین آرین یکی از اسپانسرهای آن است.

علاقه‌مندان به مشاهده‌ی این رویداد می‌توانند از طریق شبکه ایران کالا، لنز ایرانسل، سایت‌های نمایشگاه تراکنش و فابانیوز، آپارات و شبکه‌های مجازی این رویداد را دنبال کنند.

انتهای رپرتاژ آگهی


10912209
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است