ورزشی 17:50 - 01 اردیبهشت 1397
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: باید بدانیم که ذوب آهن برای کسب عنوان دومی در جدول می‌جنگد و مایل است که سال آینده در لیگ قهرمانان حضور داشته باشد و این کار ما را در دیدار فردا سخت تر می‌کند.

برانکو: انگیزه ذوب آهن برای نایب قهرمانی کار ما را سخت می‌کند

به گزارش ایسنا، برانکو ایوانکوویچ در آستانه مصاف تیمش برابر ذوب آهن در هفته بیست و نهم لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: در ابتدا مایل هستم که به ذوب آهن، استقلال و همچنین تیم خودم به خاطر صعود به مرحله بعد لیگ قهرمانان آسیا تبریک بگویم.

وی با بیان اینکه صعود 3 تیم به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا موفقیت بزرگی برای فوتبال باشگاهی ایران محسوب می‌شود، افزود: ما تنها کشوری در آسیا هستیم که سه تیم صعود کرده داریم، جا دارد که این موفقیت را به مربیان و بازیکنان این تیم‌ها تبریک بگویم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با تمجید از عملکرد تیمش در لیگ قهرمانان آسیا گفت: از عملکرد تیم خود بسیار خرسند هستم، ما بیشترین امتیازات مرحله گروهی مسابقات را در تاریخ فوتبال‌مان کسب کرده‌ایم، با این تفاوت که تنها تیمی در آسیا هستیم که بدون بازیکن خارجی بازی می‌کنیم و تکیه ما روی بازیکنان بومی‌مان است.

وی با اشاره به دیدارهای دو هفته پایانی لیگ برتر فوتبال بیان کرد: در دو بازی آینده برابر ذوب آهن و سپیدرود هدف ما کسب بیشترین امتیازات است تا فصل را همان طور که با موفقیت آغاز کردیم با پیروزی نیز به پایان برسانیم، ما با کسب برد در هفته‌های پایانی نشان می‌دهیم که بهتر از همه تیم‌ها بوده‌ایم و دلیل اختلاف امتیاز خود با تیم‌های دیگر را روشن می‌کنیم.

ایوانکوویچ با اشاره به بازی تیمش برابر ذوب آهن گفت: می‌دانیم که بازی سختی برابر ذوب آهن داریم، ما همواره سخت‌ترین رقابت‌ها را با این تیم داشته‌ایم، ذوب آهن تیمی است که در نیمه دوم فصل امسال بسیار عالی کار کرده است.

وی ادامه داد: البته این موفقیت تعجب ندارد چرا که مربی این تیم امیر قلعه نویی پرافتخارترین مربی ایرانی است، او تیم خود را بسیار خوب بالانس کرده و در همه خطوط بازیکنان با کیفیتی دارند، قطعا دیدار فردا برای تماشاگران بازی بسیار زیبایی خواهد بود.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس اظهار داشت: باید بدانیم که ذوب آهن برای کسب عنوان دومی در جدول می‌جنگد و مایل است که سال آینده در لیگ قهرمانان حضور داشته باشد و این کار ما را در دیدار فردا سخت تر می‌کند.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا به دلیل قهرمانی زودهنگام بازیکنان پرسپولیس انگیزه کافی برای مصاف فردا خواهند داشت، گفت: این موضوع می‌تواند یک مشکل بالقوه باشد اما بازیکنان تا به حال خیلی خوب و با کیفیت در هر بازی عمل کرده‌اند، در زمینه خواستن، اراده و اعتماد به نفس آنها کار کرده‌ایم و برای کسب افتخار در این بازی عمل‌ می‌کنیم.

ایوانکوویچ درباره غایبان تیمش در بازی فردا بیان کرد: به جز ربیع خواه و طاهرخانی و فرشاد احمدزاده که علامت سوال بزرگی پیرامون آمادگی وی داریم سایر بازیکنان در آمادگی هستند.

انتهای پیام


9753004
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» باشگاه استقلال که به دلیل دادن ضمانت به سانتاکلارای پرتغال پنجره نقل‌وانتقالاتی خود را بسته می‌بیند، خطری از این بابت احساس نمی‌کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» ملی‌پوش دسته فوق سنگین وزنه‌برداری ایران گفت: مطمئن هستم اگر با آمادگی کامل و روحیه خوب راهی المپیک شوم، اتفاق‌های خوبی را رقم خواهم زد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مریم طوسی دونده کشورمان در جریان برگزاری مسابقات دوومیدانی جایزه بزرگ آفریقای جنوبی در ماده ۲۰۰ متر نایب قهرمان شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» میرزایی بازیکن تیم فوتبال استقلال تهران که به دلیل مصدومیت از ابتدای فصل بازی‌های را از دست داده بود بعد از بهبود هم نمی‌تواند برای استقلال بازی کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» داور مشهور مسابقه قویترین مردان ایران از پیشنهاد رشوه در دوران برگزاری این مسابقات خبر داد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم‌های بسکتبال شهرداری گرگان و الشرطه عراق در دیدار رفت از مرحله نیمه نهایی سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا به مصاف هم می‌روند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم‌های بسکتبال شهرداری گرگان و الشرطه عراق در دیدار رفت از مرحله نیمه نهایی سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا به مصاف هم می‌روند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» دو بوکسور کشورمان با غلبه بر حریفان خود به فینال تورنمنت جاده ابریشم راه یافتند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کشیده شدن پای برخی از مربیان سازنده به چرخه انتخابی تیم ملی دعوای زرگری است که شاید برخی در سال المپیک به بهانه‌ای مختلف آن را راه‌اندازی کردند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» ذوب آهن اصفهان یکی از برترین باشگاه‌های ورزش و فوتبال کشور در سال ۱۴۰۲ درگیر حاشیه‌های عجیبی شد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است