ورزشی 03:00 - 30 مهر 1398
سازمان ورزش و آمادگی جسمانی نیروهای مسلح نسبت به تخلف در لیگ برتر کشتی اعتراض کرد.

اقدام عجیب سازمان لیگ کشتی/ حضور تیم‌های نظامی بدون مجوز نیروهای مسلح

به گزارش ایسنا، سازمان ورزش و آمادگی جسمانی نیروهای مسلح نسبت به تخلف برخی تیمها اعتراض کتبی خود را به مسئولان فدراسیون کشتی اعلام کرد.



امیر پیمبری رئیس سازمان ورزش و آمادگی جسمانی نیروهای مسلح در نامه ی مورخ ۲۴/۰۶/۹۸ به رئیس فدراسیون کشتی اعلام کرد:

۱- حضور تیم های ورزشی نیروهای مسلح در مسابقات تحت هر عنوان یا سازمان منوط به اخذ مجوز از این سازمان است.

۲- ثبت قرارداد ورزشکاران نظامی (پایوران و وظیفه) با باشگاه های نظامی نیز منوط به تائیدیه و اخذ معرفی نامه از این سازمان بوده و سازمان های دیگر مجاز به صدور تائیدیه نمی باشند.

لذا خواهشمند است دستور فرمائید ضمن هماهنگی و اخذ مجوز برای حضور تیم های ورزشی نیروهای مسلح در مسابقات کشتی (لیگ برتر، استانی و ...) از ثبت هر گونه قرارداد رسمی با ورزشکاران نظامی (پایور و وظیفه) بدون اخذ تائیدیه و معرفی نامه از این سازمان جداً خودداری نموده و در صورت وجود چنین قراردادهایی نسبت به ابطال آنها اقدام و این سازمان را از نتیجه آگاه نمائید.



امیر پیمبری رئیس سازمان ورزش و آمادگی جسمانی نیروهای مسلح در این باره به ایسنا گفت: تیم هایی با عناوین نظامی در قرعه کشی لیگ برتر شرکت کردند که مجوزی از سازمان ورزش و آمادگی جسمانی نیروهای مسلح ندارند و حضور این تیم ها غیر قانونی است. پیش از قرعه کشی لیگ برتر نامه‌ای به فدراسیون کشتی زدیم، اما شاهد تخلفات غیر قابل اغماضی بودیم. در نامه ۱۳ مهرماه ۱۳۹۸ سازمان ورزش و آمادگی جسمانی نیروهای مسلح تاکید شده ورزشکاران نظامی برای حضور در لیگ برتر کشتی تنها با تیم های کشتی نظامی معرفی شده از سوی این سازمان، نه تیمی با پیشوند یا پسوند دیگر قرارداد امضاء کنند اما باز هم شاهد اجرا نشدن قوانین بودیم، به همین منظور سازمان لیگ فدراسیون کشتی مرتکب نقض قانون شده است و عواقب آن بر عهده فدراسیون کشتی است.

او همچنین گفت:‌ تیم یا نظامی است که می‌تواند از ورزشکاران نظامی پایور و وظیفه استفاده کند و یا غیر نظامی که به هیچ عنوان مجوز استفاده از ورزشکاران نظامی را ندارد و بر همین اساس نیز این موضوع در نامه ششم مهرماه به فدراسیون کشتی اعلام شد.



انتهای پیام


10272563
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» امیر رضا ده بزرگی فرنگی کار کشورمان در وزن ۶۰ کیلوگرم با پیروزی در دیدار رده بندی مقابل کشتی گیر ازبکستانی به مدال برنز رقابت های آسیایی رسید.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» امیر رضا ده بزرگی فرنگی کار کشورمان در وزن ۶۰ کیلوگرم با پیروزی در دیدار رده بندی مقابل کشتی گیر ازبکستانی به مدال برنز رقابت های آسیایی رسید.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تمرینات تراکتور برای دیدار با نساجی مازندران زیر نظر محمد نصرتی و محمد عسگری پیگیری شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم ملی والیبال ساحلی ایران عنوان نایب قهرمانی تور آزاد آسیایی سامیلا را به دست آورد تا والیبال ایران سومین مدال سال ۱۴۰۳ خود را کسب کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدافع تیم فوتبال استقلال تهران نمی‌تواند تیم خود را در دیدار برابر شمس آذر همراهی کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» صفحه رسمی لالیگا ۱۰۰ گل به یاد ماندنی بازیکنان شماره ۱۰ این لیگ را معرفی کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» نجمه خدمتی و شرمینه چهل امیرانی به مرحله نهایی مسابقات تیراندازی قهرمانی فدراسیون جهانی و سهمیه المپیک در برزیل راه یافتند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» رحمان محمدی راد به طور رسمی به عنوان سرمربی جدید تیم والیبال شهداب یزد معرفی شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» با موافقت فدراسیون جهانی تنیس ایران میزبان رقابت‌های تنیس ساحلی شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» ۴ فرنگی‌کار ایران در ۵ وزن دوم رقابت‌های قهرمانی آسیا با شکست رقیبان خود راهی فینال شدند اما امیررضا ده‌بزرگی با شکست برابر قهرمان جهان از رسیدن به فینال بازماند.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است