ورزشی 11:23 - 30 دی 1399
نایب رییس بانوان فدراسیو وزنه برداری گفت:اردوی تیم ملی به این دلیل لغو شد که تست دوم کرونا دو نفر از ورزشکاران مثبت شد و نخواستیم مشکلی برای بقیه پیش بیاید.

پاسخ منظمی به تعطیلی زودهنگام اردوی دختران وزنه بردار و مثبت شدن ۲ تست کرونا

به گزارش ایسنا،اردوی تیم ملی وزنه برداری بانوان  قرار بود اردوی یک ماهه ای را با حضور هفت وزنه بردار  در مجموعه آزادی برگزار کند که در این میان ناگهان این اردو تعطیل شد. علت تعطیلی زودهنگام آن اردو مثبت شدن تست کرونا دو نفر از دختران وزنه بردار است.

مریم منظمی نایب رییس بانوان فدراسیون وزنه برداری در این مورد به ایسنا گفت: ملی پوشان برای حضور در اردو دو تست کرونا می دهند. اولین تست چهار روز قبل از حضور در اردو در شهر های خوداز انها گرفته می شود که در صورت منفی بودن می توانند به اردو بیایند. تست دوم را نیز خود فدراسیون می گیرد. زمانی که ما تست دوم را گرفتیم و مشخص شد نتیجه تست دو نفر از ورزشکاران مثبت است، برای حفظ سلامتی دیگر ورزشکاران اردو را لغو کردیم و مجدد از پنج بهمن اردو را شروع خواهیم کرد.

منظمی در پاسخ به این پرسش که تا زمانی جواب تست دوم بیاید، ورزشکاران تمرین داشتند یا خیر، تصریح کرد: تست اول آنها منفی بود و با رعایت پروتکل های بهداشتی  و جدا از هم تمرین سبکی را انجام دادند. بعد از ظهر که جواب تست ها آمد کل اردو  را تعطیل کردیم تا مشکلی برای بقیه پیش نیاید.

او در پاسخ به پرسش دیگری مبنی براینکه بهتر نبود، وزنه برداران قبل از آمدن جواب تست دوم تمرین انجام نمی دادند، تاکید کرد: تست اول مشکلی نداشت. خیلی از فدراسیون ها اصلا تست دوم را نمی گیرند و خود اظهاری دارند. فدراسیون وزنه برداری سختگیرانه در بحث کرونا و رعایت پروتکل ها عمل می کند. از طرفی وقتی جواب تست اول منفی است، احتمالش خیلی کم است تست دوم مثبت شود و در اردو های قبلی خود چنین مسئله ای را نداشتیم. احتمال دارد محلی که آنها در شهر های خود تست دادند، مطمئن نبوده است. 

او در مورد وضعیت دیگر نفرات تیم ملی و اینکه پیگیری کرده اند که آنها نیز مبتلا به کرونا نشده باشند، تاکید کرد: بله. همه نفرات سالم هستند. آن دو نفر هم فقط ناقل هستند و مشکل جسمانی ندارند و به طور مرتب با ورزشکاران در تماس هستیم.

نایب رییس بانوان فدراسیون وزنه برداری در مورد علت کمتر شدن دعوتی ها به اردوی جدید وزنه برداری گفت: براساس تعداد اتاق های خوابگاه بانوان، نفرات را کردیم. قبلا چون اردو مردان نبود از ظرفیت خوابگاه آنها نیز می می خواستیم استفاده کنیم. خوابگاه بانوان در تهران ظرفیت پنج اتاق دارد و طبق پروتکل ها براساس تعداد اتاق باید ورزشکار دعوت کنیم و هر کسی یک اتاق در اختیار دارد.

انتهای پیام  



 


10910458
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» حیدر سلیمانی کارشناس داوری درباره قضاوت داور مسابقه پرسپولیس و صنعت نفت آبادان توضیحاتی را بیان کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم فوتبال پرسپولیس تهران با شکست سه بر صفر میزبان خود موقتا صدرنشین رقابت‌های لیگ برتر شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» بازی تیم‌های گل گهر سیرجان و استقلال خوزستان در هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال با تساوی ۲ - ۲ به پایان رسید.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» بازی پیکان و هوادار در هفت بیست و چهارم لیگ برتر با تساوی ۲ -۲ به پایان رسید.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کمیته انضباطی فدراسیون رای خود را درباره شکایت باشگاه ذوب آهن از پرسپولیس اعلام کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مسابقات مچ اندازی قهرمانی آسیا در کیش با اعلام کنفدراسیون مچ اندازی آسیا لغو شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» اعضای تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان تمرینات خود را در شهر بیشکک قرقیزستان پیگیری کردند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس فدراسیون کشتی به کشتی گیران شرکت کننده در رقابت های گزینشی المپیک گفت: اگر به دنبال کسب مدال در المپیک هستید، پس کسب سهمیه باید برایتان راحت‌تر باشد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سه آزادکار و دو فرنگی کار ایران رقبایشان را در رقابت‌های کشتی کسب سهمیه المپیک در قرقیزستان شناختند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» اتحادیه فوتبال انگلیس از تغییر نحوه برگزاری بازی های جام حذفی انگلیس خبر داد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است