استانی 21:35 - 20 مرداد 1399

جان باختن کوهنورد خانم در اثر سقوط از پرتگاه دامنه قله سبلان

به گزارش خبرگزاری مهر، حسن محمد اوغلی در رابطه با جان باختن کوهنورد خانم در دامنه قله سبلان بیان کرد: حوالی ظهر دوشنبه یک بانوی کوهنورد در اثر سقوط از پرتگاه در دامنه‌های قله سبلان مشگین شهر جان خود را از دست داد.

وی افزود: این کوهنورد ۴۱ ساله از ارتفاع بیش از ۵۰ متری سقوط کرده بود که به محض دریافت گزارش این حادثه عوامل فوریت‌های پزشکی مستقر در پایگاه اورژانس فخرآباد به محل اعزام شدند.

رئیس فوریت‌های پزشکی شهرستان مشگین شهر تصریح کرد: این کوهنورد در بالادست آبگرم قوتورسویی نرسیده به پناهگاه از پرتگاه سقوط و در همان لحظه اول برخورد با زمین جان خود را از دست داده است.

محمد اوغلی اظهار کرد: جسد این کوهنورد جهت انجام تشریفات قانونی به سردخانه بیمارستان حضرت ولیعصر (عج) مشگین شهر منتقل شد و بعد از سیر مراحل قانونی به خانواده متوفی تحویل داده خواهد شد.


10661158
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است