استانی 13:48 - 21 فروردین 1399
ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی از برنامه‌ریزی به منظور معرفی 16 جاذبه شاخص تاریخی استان در قالب تورهای مجازی خبر داد.

معرفی 16 جاذبه شاخص تاریخی آذربایجان شرقی در قالب تور مجازی

احمد حمزه زاده با اشاره به لزوم تقویت هرچه بیشتر گردشگری مجازی گفت: توسعه گردشگری مجازی را به عنوان راهبرد اصلی اداره کل در شرایط کنونی انتخاب کرده ایم و در راستای تقویت همه جانبه آن اقدام خواهیم کرد.

وی با تاکید بر اینکه یکی از بخش‌های حائز اهمیت که پیش از این نیز به آن پرداخت شده، توسعه تورهای مجازی است، ادامه داد: پیش از این توسط اداره کل و با همکاری بخش خصوصی تورهای بازدید مجازی از جاذبه های متنوع گردشگری استان تولید شده است و در راستای توسعه این مهم، طبق برنامه ریزی های صورت گرفته در فاز نخست این طرح، 16 جاذبه شاخص استان در قالب تورهای یاد شده با استفاده از تکنولوژی واقعیت مجازی معرفی خواهند شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی، حمزه‌زاده اضافه کرد: روستاهای هدف گردشگری، مساجد و گنبدهای تاریخی شاخص و برخی ابنیه حائز اهمیت تاریخی دیگر در قالب فاز نخست این طرح با استفاده از آخرین تکنولوژی‌ها در این زمینه با قابلیت‌هایی نظیر تگ تصاویر و ویدئو به صورت دو زبانه با امکان پخش در تمام فرمت های نرم افزاری در سال جاری اجرا و در فضای مجازی در معرض نمایش قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام


10477086
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است