سیاسی 11:27 - 03 اسفند 1397
در پی ارتحال آیت‌الله مؤمن
نماینده ولی فقیه و استاندار قم با صدور پیامی مشترک در پی ارتحال عالم وارسته آیت الله مؤمن شنبه را در قم عزای عمومی اعلام کردند.

شنبه در قم عزای عمومی اعلام شد

به گزارش ایسنا منطقه قم، متن پیام مشترک آیت الله سید محمد سعیدی نماینده ولی فقیه در استان و بهرام سرمست استاندار قم در پی ارتحال فقیه پارسا و زاهد آیت‌الله مؤمن به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

اذا مات العالم الفقیه ثلم فی الاسلام ثلمة لایسدها شیء

خبر ارتحال ملکوتی فقیه پارسا و زاهد حضرت آیت الله حاج شیخ محمد مؤمن " رحمه الله علیه " موجب تأسف و تأثر گردید.

این عالم فرزانه طی سال‌های متمادی حضور در حوزه‌های علمیه و کسب فیض از محضر عالمان برجسته و بنام، به تدریس دروس حوزوی و تألیف کتب و آثار ارزنده دینی پرداختند و علاقمندان و شاگردان زیادی از وجود ایشان، بهره مند شدند.

این مجاهد نستوه در عرصه سیاسی نیز جز یاران معتمد امام و رهبری و از همراهان مؤثر نهضت عظیم اسلامی در سنگر مبارزه با طاغوت بودند و پس از پیروزی انقلاب اسلامی نیز در صحنه‌ها و مسئولیت‌های خطیر از جمله ریاست دادگاه انقلاب اسلامی، شورای عالی قضائی، شورای نگهبان، مدیریت حوزه علمیه قم، نمایندگی مردم شریف سمنان و قم در مجلس خبرگان رهبری و مجمع فقه اهل بیت (ع) به ایفای نقش پرداخته و خدمات ارزشمندی را در عرصه‌ها از خود به یادگار گذاشتند.

بدینوسیله ضمن اعلام عزای عمومی روز شنبه مورخ ۴ اسفندماه در استان قم، فقدان این عالم فرهیخته را به حضرت بقیه الله الاعظم (عج)، رهبر معظم انقلاب، مراجع عظام تقلید، حوزه‌های معزز علمیه، اعضای محترم جامعه مدرسین و بیت شریف آن بزرگوار به ویژه مردم انقلابی استان قم تسلیت عرض نموده و از درگاه ایزد منان، برای ایشان علو درجات و غفران و رحمت واسعه الهی و برای عموم بازماندگان، صبر و اجر جمیل خواستاریم.

سید محمد سعیدی

نماینده ولی فقیه در استان

بهرام سرمست

استاندار قم



انتهای پیام


10061067
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار سیاسی

سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس مجلس گفت: ما رویکرد اقتصادی‌مان در حوزه مدیریتی را اعلام کردیم و تا روز یکشنبه برای دریافت برنامه دولت منتظر می‌مانیم، اما اگر برنامه و سیاست ارزی دولت ارائه نشود، مجلس جلسه خواهد گذاشت و طرح خود را ارائه می‌کند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» وزیر امور خارجه کشورمان در واکنش به سرکوب اعتراضات دانشجویان آمریکایی تصریح کرد: این سرکوب به روشنی گویای سیاست دوگانه و رفتار متناقض دولت آمریکا به آزادی بیان است.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران»  امیر سرتیپ آشتیانی به‌منظور شرکت در اجلاس وزرای دفاع کشور‌های عضو سازمان همکاری شانگهای به قزاقستان سفر کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» نشست معاونان وزرای امور خارجه و نمایندگان ویژه کشورهای عضو گروه بریکس با حضور علی باقری معاون سیاسی وزارت امور خارجه ایران در مسکو آغاز به کار کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» امیر محمدرضا آشتیانی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در پی موافقت مجلس شورای اسلامی با تشکیل سازمان سپند وزارت دفاع، پیام تشکر صادر کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» امیر سرلشکر موسوی گفت: ایران به دنبال گسترش جنگ نیست، لیکن در جنگ اراده‌ها، پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل خواهد داد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» امیر سرلشکر موسوی با حضور در مرکز فرماندهی و واپایش عملیات ارتش، از آحاد رزمندگان نقش آفرین، به‌ویژه رزمندگان پدافند هوایی و نیروی هوایی، خانواده‍‌های رزمندگان و فرماندهان، قدردانی کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» گزارش کمیسیون تلفیق درباره جدوال لایحه بودجه ۱۴۰۳ در دستور هفته آینده مجلس شورای اسلامی قرار دارد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» معصومه حائری عروس امام خمینی (ره) و همسر شهید آیت الله سیدمصطفی خمینی صبح امروز پس از یک دوره بیماری دار فانی را وداع گفت.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: افکار عمومی جهان بیدار شده و مصمم به متوقف کردن جنایات و سپردن جنایتکاران به محاکم صالحه بین‌المللی است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است