استانی 20:57 - 25 فروردین 1400
مدیرکل ورزش و جوانان لرستان:
ایسنا/لرستان مدیرکل ورزش و جوانان لرستان گفت: ازدواج باعث کاهش آسیب‌های اجتماعی می‌شود.

ازدواج باعث کاهش آسیب‌های اجتماعی می‌شود

حشمت‌الله امان الهی در دیدار با خیرین و مدیر مؤسسه خیرین ازدواج جوانان که امروز ۲۵ فروردین‌ماه صورت گرفت، اظهار کرد: حوزه جوان حوزه بسیار گسترده‌ای است که به ما محول شده است جوانان انواع و اقسام مشکلات و درخواست‌ها را از ازدواج، اشتغال، اوقات فراغت و ... دارند.

وی تصریح کرد: آسیب‌های جدی که در حوزه جوانان با آن روبرو هستیم بحث اشتغال تا ازدواج و آسیب‌های اجتماعی و اوقات فراغت است.

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان خاطرنشان کرد: کار خیری که شما شروع کرده‌اید اعتقاد بنده بر این است با توجه به شرایط اقتصادی که در جامعه وجود دارد اگر بتوانیم جوانان را به سمت و سوی ببریم که ازدواج کنند خیلی در زندگی تأثیر می‌گذارد.

امان الهی اضافه کرد: وقتی جوانی ازدواج می‌کند و تشکیل خانواده می‌دهد قطعاً به یک آرامشی خواهد رسید و تفریحات و سرگرمی‌های که داشته کاسته می‌شود.

وی بیان کرد: با ازدواج یک جوان آسیب‌های اجتماعی نیز کاسته می‌شود همین‌که در کانون گرم خانواده خود قرار بگیرد مجبور هست که دنبال اشتغال و درآمدزایی هم برود.

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان ادامه داد: با ازدواج جوانان هم می‌شود اشتغال ایجاد کرد هم می‌شود آسیب‌های اجتماعی را کم کرد و هم می‌شود اوقات فراغت را تأمین کرد.

امان الهی اظهار کرد: یکسری مراکز مشاوره هستند که می‌توانند در زمینه آموزش و مشاوره قبل ازدواج کمک کنند.

وی تصریح کرد: در همه صحنه‌های مختلف مردم پای کار بوده‌اند و خیرین نیز در امر ازدواج جوانان می‌توانند نقش بسزایی داشته باشند.

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان خاطرنشان کرد: برای تأمین اوقات فراغت زیرساخت‌ها فراهم نیست و امید می‌رود این پویش که راه‌اندازی شده مثمر ثمر باشد.

انتهای پیام


11026175
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است