سیاسی 15:35 - 21 تیر 1399
رئیس سازمان بسیج جامعه زنان گفت: امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا اکثر برنامه‌های هفته عفاف و حجاب مبتنی بر فضای مجازی است.

برنامه های هفته عفاف و حجاب در سراسر کشور

به گزارش ایسنا، بیابانی، رئیس سازمان بسیج جامعه زنان در نشست خبری به مناسب هفته عفاف و حجاب در رابطه برنامه‌ها این هفته، اظهار داشت: موضوع عفاف و حجاب به عنوان یک اعتقادی دینی در کشور ما مطرح است که قبل از عفاف و حجاب موضوع حیا و عفت دو واژه بهم پیوسته است که در دورن همه انسان‌ها به دور از جغرافیا و زمان در انسان‌ها به ودیعه گذاشته است و همه انسان‌ها واقفند که برای رسیدن به تعالی این دو ویژگی را درخود ارتقاء بدهند.

بیابانی نامگذاری ایام هفته عفاف و حجاب را این گونه تشرح کرد: شنبه حیا و عفت، مقاومت فرهنگی واقعه گوهرشاد، یکشنبه حیا و عفت_ تحکیم خانواده و فرهنگ فاطمی (ع)، دونشبه گفت‌وگو و تعامل سازنده با جهان، سه‌شنبه حیا و عفت زمینه ساز ظهور ،چهارشنبه حیا و عفت امنیت اجتماعی، پنجشنبه حیا و عفت و احترام به قانون و تکریم جامعه و جمعه حیا و عفت شکر عملی و تجلی بندگی نام گذاری شده است.

وی در ادامه به تشریح برنامه‌های استانی پرداخت و در همین رابطه گفت: برگزاری نمایشگاه عفاف و حجاب با رویکرد علمی، فرهنگی، ورزشی و هنری بوده که به دلیل شیوع کرونا از سعی شده هم در فضای مجازی و هم حقیقی با تمرکز بر رسانه برگزار کنیم، برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری، تجلیل از فعالان در عرصه تولید پوشاک اسلامی ، برگزاری کارگاه‌های آموزشی در حوزه عفاف حجاب، اجرا برنامه زنده اینستاگرامی با حضور کارشناسان مطرح، برگزاری تریبون آزاد با حضور موافقان و مخالفان،برگزاری جشن تکلیف برای دختران متکلف، دیدار با مسئولین استانی در راستای مطالبه گری به مراقبت از این موضوع در سطح جامعه و بازخوانی حادثه گوهر شاد و پرداختن به زندگی شهدای شاخص از جمله برنامه‌ای هفته عفاف و حجاب در استان‌ها است.

رئیس سازمان بسیج جامعه زنان در رابطه با برنامه‌های مرکزی گفت: آموزش تخصصی برش و دوخت چادر در شبکه‌های اجتماعی، برگزاری نشست با تولید کنندگان پوشاک و لباس، تولید برنامه‌های ترکیبی با حضور نخبگان علمی و ورزش و هنری، معرفی کارشناسان برجسته عفاف و حجاب و تکریم آن‌ها، پرداختن به شبهات عفاف و حجاب و طرح مطالبه‌گری در حوزه عفاف و حجاب و راهپیمایی مجازی با حضور منتقدین و موافقین در سطح کشور در فضای مجازی از جمله این برنامه‌ها در سطح ملی هستند.

انتهای پیام


10613333
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار سیاسی

سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» قادری گفت: بانک‌ها اعلام کردند نقدینگی به سمت ارز و سکه می‌رود و پولی باقی نمی‌ماند که بتوانیم وام ازدواج بدهیم.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» نایب رئیس مجلس اعلای شیعیان لبنان با امیرعبداللهیان دیدار کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» امیرعبداللهیان در گفتگو با وزیر خارجه ژاپن که کشورش ریاست دوره‌ای گروه ۷ را بر عهده دارد، گفت که ایران از این گروه انتظار تلاش برای ایجاد آتش‌بس در غزه را دارد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیسی در پیامی قهرمانی مقتدرانه تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان در رقابت‌های آسیایی قیرقیزستان را به ملت شریف ایران و به ویژه جامعه ورزشی تبریک گفت.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی ضمن تصویب اولیه سند ملی سبک پوشش اسلامی- ایرانی بر ضرورت تبیین اهمیت موضوع عفاف و حجاب در کنار الزام به رعایت قانون تاکید کردند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» امیر سرتیپ آشتیانی به مناسبت فرارسیدن بیست و نهم فروردین ماه، «روز ارتش جمهوری اسلامی ایران و حماسه آفرینی‌های نیروی زمینی» پیامی صادر کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس دولت اصلاحات گفت: عملیات پهپادی و موشکی ایران علیه اسرائیل با لحاظ همه جوانب امر در چارچوب مقررات روشن و مناسبات قانونی بین‌المللی صورت گرفت.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» وزیر امور خارجه کشورمان از همتای اندونزی خود برای سفر به تهران دعوت کرد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است