استانی 12:31 - 10 اردیبهشت 1396
مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان اصفهان:
اصفهان – مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان اصفهان گفت: باید توجه داشته باشیم سوء مدیریت، برخی از واحدهای اقتصادی مولد را به واحدهای بحرانی تبدیل کرده است.

سوء مدیریت برخی واحدهای تولیدی اصفهان را بحران زده کرد

به گزارش خبرنگار مهر، محسن نیرومند پیش از ظهر یکشنبه در آئین تجلیل از کارگران و واحدهای تولیدی نمونه استان اصفهان که در اتاق بازرگانی اصفهان برگزار شد با اشاره به اینکه همه تلاش خود را برای حفظ اشتغال موجود و افزایش ظرفیت اشتغال‌زایی در استان اصفهان بکار گرفتیم، اظهار داشت: در این زمینه  در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید و همچنین ثبت‌نام صنایع واجد شرایط در سامانه بهین یاب و ارائه تسهیلات به آنها شاهد اتفاقات خوبی بودیم.

وی به کاهش ۲۱ درصدی تجمعات کارگری استان اصفهان در سال گذشته اشاره کرد و ابراز داشت: این اقدامات همچنان در دست پیگیری است و باید توجه داشته باشیم که رکود همچنان صنایع و چرخ‌های تولید در استان اصفهان را آزار می‌دهد.

مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان اصفهان همچنین به تشکیل کارگروه بهبود اشتغال پایدار در کنار ستاد رونق اقتصادی با بودجه ۱.۵ میلیارد دلاری در سطح کشور اشاره کرد و افزود: این در حالی است که باید توجه داشته باشیم سوء مدیریت، برخی از واحدهای اقتصادی مولد را به واحدهای بحرانی تبدیل کرده است.

 وی در ادامه نه گفتن به خرید محصولات خارجی را یک کار مردم نهاد دانست و اضافه کرد: اصحاب رسانه، حوزه‌های علمیه و نهادهای مردمی در فرهنگسازی استفاده از تولیدات داخلی به صورت جدی  وارد شوند.

نیرومند با تاکید بر اینکه بالاترین نشان ملی را به تولید کنندگانی که با کالاهای خارجی رقابت می‌کنند اهدا می‌کنیم، ابراز داشت: باید توجه داشته باشیم که توسعه روابط دولت و کارگر و کارفرما می‌تواند به تحقق شعار اقتصاد مقاومتی کمک شایانی داشته باشد.


9056305
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است