استانی 15:22 - 05 بهمن 1395
معاون سیاسی و امنیتی استانداری زنجان:
زنجان-معاون سیاسی و امنیتی استانداری زنجان گفت: هلال‌احمر در کاهش آسیب‌های اجتماعی نقش قابل توجهی دارد.

هلال‌احمر در کاهش آسیب‌های اجتماعی نقش قابل توجهی دارد

به گزارش خبرنگار مهر، سید بیوک موسوی ظهر سه شنبه در مراسم تودیع و معارفه مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان ، افزود: زنجان  ویژگی های منحصر به فردی دارد و مردم ایران استان بسیار ساعی و پر تلاش هستند و جزو استانهای بی نظیر در سطح کشور است. 

وی اظهار کرد: حس نوع دوستی و کمک به کارهای خیر مردم استان زنجان پیشقدم هستند و در تمام عرصه ها و در زمان انقلاب پشتوانه رهبری و انقلاب بودند. 

معاون سیاسی و امنیتی استانداری زنجان گفت: نخستین راهپیمایی بانوان در کشور در زنجان برگزار شده و نیروی انسانی پر تلاش در همه حوزه ها و عرصه ها در استان وجود دارد و در عرصه های امداد رسانی، ورزشی، فرهنگ و هنر جوانان زنجانی حضور فعال دارند و خدمات رسانی می کنند.

موسوی تاکید کرد: در دهه ۶۰ اثری از برخی ادارات محسوس نبود و همه جا هلال احمر حضور داشت.

 معاون سیاسی و امنیتی استانداری زنجان گفت: هلال‌احمر در کاهش آسیب‌های اجتماعی نقش قابل توجهی دارد و خوشبختانه با همت بلند پدران و بزرگان معنوی استان زنجان و اعتقادات و باورهای مذهبی مردم، ما کمترین آسیب را از ناهنجاری‌های اجتماعی دیده‌ایم ولی حتی یک آسیب هم برای استان زنجان زیاد است.

موسوی  با بیان اینکه با توجه به آسیب های اجتماعی بالا نیازمند توجه هستیم و با همه توان تلاش کنیم بسترهایی را فراهم کنیم آسیب های اجتماعی به حداقل برسد، امروزه ما از آسیب‌های اجتماعی رنج می‌بریم و باید با همه توان، بستری را فراهم کنیم تا آسیب‌های اجتماعی به حداقل برسد.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری زنجان تصریح کرد: برای فعال کردن حوزه های فرهنگی و اجتماعی به سازمانهای مردم نهاد وسمن ها نیاز داریم.

موسوی گفت: بحران های اجتماعی یکی از معضلات جامعه است و باید با همت افراد تاثیرگذار در پایتخت شورو شعور حسینی باید این بحران ها به حداقل برسد و در حوزه های فرهنگی و هنری فعال باشیم چرا که شرایط خوبی در حوزه اجتماعی نداریم و محرمانه نیست و رهبری تاکید دارند که تمام فعالان عرصه فرهنگ و هنر وارد کار شوند.

وی بر ضرورت تقویت روحیه پرسشگری در مردم اشاره کردو گفت: مردم زنجان علاوه بر حفظ حجب و حیا باید دارای روحیه پرسشگری و مطالبه گری نیز باشند.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری زنجان گفت: باید پرسش‌گری را در جامعه رواج دهیم تا مدیران پاسخ‌گویی داشته باشیم. علاوه بر این، اقدامات مطلوب مدیران از سر لطف نیست، بلکه وظایف خود را انجام می‌دهند.


8709187
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است