اقتصادی 15:49 - 28 دی 1398

راهنمای خرید هندزفری برای ورزشکاران

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، حتی اگر گران‌ترین هندزفری بازار ایران را بخرید ممکن است پشیمان شوید! این حقیقتی غیر قابل انکار درمورد اکثر تجهیزات جانبی گوشی است. انتخاب اشتباه، عامل اصلی عدم رضایت افراد از خریدشان است. آنچه که مقدمات یک خرید اشتباه را فراهم می‌کند، عدم آگاهی در مورد کارایی، مشخصات و اطلاعات یک محصول است.

معمولاً تجهیزات جانبی مانند هندزفری بلوتوث، پاور بانک، شارژر بی سیم و موارد دیگر این پتانسیل را دارند که بعد از مدتی شما را از خریدتان پشیمان کنند. دلیل این مسئله هم این است که کاربران بی حوصلگی می‌کنند و به نکات قبل از خرید توجهی ندارند.

خرید هندزفری بلوتوث از همان دسته کارهایی است که اگر باحوصله و دقت انجام نشود، شما را پشیمان خواهد کرد. البته که اگر یک ورزشکار باشید و به دنبال هندزفری بلوتوث مناسب زمان ورزش بگردید که کارتان کمی سخت‌تر هم خواهد شد.

در ادامه به بررسی اصلی ترین نکات در مورد خرید هندزفری ورزشی اشاره خواهیم کرد.

از خرید هندزفری های سنگین و بزرگ خودداری کنید

یکی از مواردی که معمولاً توجهی به آن نمی‌شود، وزن مناسب هندزفری ورزشی است. هندزفری هایی که سری گوشی آن‌ها بزرگ است و وزن سنگینی دارند پس از مدت زمان کمی گوش شما را خسته می‌کند. بهتر است زمان خرید به این گزینه توجه داشته باشید که قرار است این هندزفری چندین ساعت به صورت متداوم مورد استفاده قرار بگیرد پس باید زمان استفاده از آن احساس راحتی کامل داشته باشید.

هندزفری های کیس دار، مناسب ورزش نیستند

اکثر افراد هندزفری های کیس دار را ترجیح می‌دهند زیرا معتقد هستند دغدغه تمام شدن شارژ باتری گوشی به اندازه کافی آزار دهنده است، پس امکان شارژ مجدد ایرپاد توسط کیس یک مزیت محسوب می‌شود. اما از آنجایی که در انواع ورزش، فرد به شکل‌های مختلف حرکت می‌کند و بدن تکان می‌خورد، باید یک هندزفری ورزشی تهیه کنید که به سادگی از گوشتان خارج نشود. توجه داشته باشید که هندزفری های کیس دار یا همان ایرپاد ها انتخاب خوبی برای ورزش کردن نیستند.

این احتمال را در نظر بگیرید که زمان ورزش یکی از هندزفری ها از گوشتان خارج شود. اگر سری‌های هندزفری از یکدیگر جدا باشند، احتمال گم شدن و آسیب دیدن هر یک از سری‌ها موجود است در صورتی که این احتمال برای هندزفری هایی که به یکدیگر متصل هستند بسیار کم است. البته منظورمان هندزفری های سیمی مانند هندزفری اپل و ساموسنگ نیست! هندزفری های بلوتوث که سری آن‌ها توسط سیم کوتاهی به یکدیگر متصل هستند بهترین گزینه برای ورزش است. به طور مثال هندزفری وان مور یکی از محبوب ترین هندزفری ها برای ورزشکاران است.

ممکن است برخی از افراد با هندزفری های کیس دار راحت تر باشند و به طور مثال ایرپاد اپل را به مدل‌های دیگر ترجیح دهند اما حقیقت این است که کاربری این دسته از هندزفری ها کمی نامناسب است!

با توجه به رشته ورزشی که در آن فعالیت می‌کنید، هندزفری بلوتوث مناسب بخرید!

اکثر ورزشکاران دنبال یک هندزفری ورزشی مناسب هستند که بهترین کاربری را داشته باشد اما قدرت تشخیص گزینه مناسب را ندارند!

شاید برایتان جالب باشد که بدانید حتی شناگران هم می‌توانند زمان ورزشی از موسیقی گوش دادن، لذت ببرند. البته به شرطی که هندزفری مناسب شنا را تهیه کنند. نکته‌ی مهمی که در خرید هندزفری بلوتوث وجود دارد این است که قبل از خرید باید یک بررسی انجام دهید و هندزفری مناسب ورزش خودتان را پیدا کنید.

اگر بدنسازی، ژیمناستیک یا دیگر ورزش‌هایی را انجام می‌دهید که در کل از باشگاه خارج نمی‌شوید، می‌توانید از هندزفری هایی استفاده کنید که سری پلاستیکی دارند و به خوبی درون گوش قرار می‌گیرند (ایرفون).

در صورتی که دونده هستید یا به هر دلیلی در محیط باشگاه ورزش نمی‌کنید بهتر است هندزفری هایی را تهیه کنید که به صورت کامل فضای گوش را پر نمی‌کنند (ایرباد). از آنجایی که ورزش کردن در محیط بیرون از باشگاه، به خصوص دویدن نیاز به ملاحظه و دقت دارد باید حواستان به اطراف باشد. به همین دلیل هندزفری هایی که عایق کاملی هستند و همه ی صداهای اطراف را حذف می‌کنند برای چنین ورزش‌هایی مناسب نیست.

اگر با تکان خوردن هندزفری بلوتوث مشکل دارید، هدفون‌ها جایگزین خوبی هستند!

هر چند که با ترفندهای ساده می‌توان از تکان خوردن هندزفری بلوتوث در گوش جلوگیری کرد اما در نهایت اگر با هیچکدوم از هندزفری های بلوتوث راحت نیستید، به هدفون هم فکر کنید! البته خرید هدفون تنها برای دونده‌ها مناسب است. با توجه به وزن سنگین‌تر هدفون و حالت قرارگیری آن روی سر، احتمال افتادن آن در ورزش‌های هوازی و ورزش‌های پر فعالیت، بسیار زیاد است.

زمان خرید، احتمال خیس شدن هندزفری در زمان ورزش را به یا داشته باشید!

در نهایت با توجه به اینکه زمان ورزش، تعریق صورت می‌گیرد و احتمال خیس شدن هندزفری وجود دارد، پیشنهاد می‌شود حتماً هندزفری های باکیفیت و در صورت امکان ضدآب تهیه کنید. انواع هندزفری ضد آب و باکیفیت در فروشگاه اینترنتی جانبی موجود است. فروشگاه جانبی یکی از بهترین مراکز فروش تجهیزات جانبی مانند هندزفری بلوتوث است که باکیفیت ترین محصولات را با ۷ روز مهلت تست به فروش می‌رساند. می‌توانید به صفحه خرید هندزفری بلوتوث این فروشگاه مراجعه کنید و متناسب‌ترین هندزفری را تهیه کنید.

این مطلب، یک خبرآگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.


10350545
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اقتصادی

اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» سیاح گفت: مجوز‌های کاغذی ۲۶ اردیبهشت ماه امسال پایان می‌پذیرد و دستگاه‌های اجرایی و صاحبان مجوز‌های کاغذی، مکلفند مجوز‌های خود به الکترونیکی و شناسه یکتا را تسریع کنند.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» ۶۰ لیتر سهمیه بنزین اردیبهشت‌ماه خودرو‌های شخصی بدون هیچ‌گونه تغییری، ساعت ۲۴ امشب در کارت‌های هوشمند سوخت شخصی شارژ می‌شود.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام کشور گفت: طی سال ۱۴۰۲ نزدیک به ۴ میلیون تن نهاده (جو، ذرت و کنجاله سویا) به نظام بهره برداری دام و طیور کشور توسط این شرکت عرضه شده است.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌های کشور سازمان راهداری گفت: مسافران با توجه به وقوع سیل و انسداد مسیر‌ها از سفر به جنوب کشور پرهیز کنند.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان تهران گفت: سال گذشته بیش از ۲ هزار واحد‌های تولیدی مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان پایش و مورد بررسی قرار گرفتند.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرکل بازرسی و نظارت بر کالا‌های اساسی وزارت جهاد کشاورزی گفت: مالیات بر عوارض گمرکی واردات و ارزش افزوده کالا‌های اساسی همچنان یک درصد تعیین شده و هرگونه افزایش قیمتی تخلف محسوب می‌شود.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» مدیر طرح خودرو‌های برقی وزارت صمت گفت: ۲۵۰۰ خودرو و تاکسی برقی از گمرک ترخیص شده که در سه ماه آینده ۸ تا ۱۰ هزار خودرو‌های برقی در معرض واگذاری قرار می‌گیرد.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» در هفته کاری که گذشت شاخص کل بورس با کاهش ۲.۳۷ درصدی در ارتفاع ۲ میلیون و ۲۰۸ هزار واحدی ایستاد.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» مجری طرح گندم گفت: گندم به عنوان یک غله مهم و استراتژیک در کشور بیش از ۴۰ درصد انرژی و پروتئین مورد نیاز را تامین می‌کند.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» کارشناس صنعت طیور گفت: بنابر آمار ماهانه ۲۲۰ تا ۲۳۰ هزارتن مرغ مورد نیاز کشور است که براین اساس ۱۳۰ میلیون قطعه جوابگوی بازار است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است