استانی 21:29 - 17 اسفند 1399

توقف آوالان کامیاران در مصاف با شهرداری بندرعباس

به گزارش خبرنگار مهر، عصر امروز، رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های کشور، جام آزادگان وارد هفته دوازدهم خود شد و آوالان کامیاران در یک جدال حساس در ورزشگاه خلیج فارس بندرعباس میهمان تیم شهرداری این شهر بود.

شاگردان فریدون فاتحی که برای رسیدن به بالای جدول نیاز مبرمی به سه امتیاز بازی داشتند، هرچه در چنته داشتند در مصاف با حریف رو کردند.

آنها با لشکری از مصدوم و محروم مقابل تیم جنوبی حاضر شدند و کیوان مارابی، بابک فرامرزی، فرزاد ایزد و حامد رضایی را در اختیار نداشتند.

نیمه نخست بازی با موقعیت‌های نصف و نیمه دو تیم آغاز شد و هرچه از زمان بازی می‌گذشت آوالانی ها سوار بر بازی می‌شدند تا سرانجام در دقیقه ۳۷ قفل دروازه شهرداری بندرعباس به دست علی فرهودی باز شد و نماینده کردستان پیش افتاد.

در ادامه شهرداری درصدد جبران برآمد اما راه به جایی نبرد و بازی در نیمه نخست با همان برتری یک گله آوالان به پایان رسید.

در نیمه دوم میزبان روی جدیدی از خود به نمایش گذاشت و بسیار خطرناک ظاهر شد. شهرداری در همان دقایق ابتدایی نیمه دوم یک فرصت عالی برای گلزنی داشت که به ثمر نرسید.

شور و هیجان بالای بازی استرس زیادی به کادر فنی آوالان تزریق کرد تا فریادهای فریدون فاتحی توجه هر شنونده‌ای را در ورزشگاه به خود جلب کند.

اعتراضات او سرانجام کار دستش داد تا کارت قرمز احسان اکبری از جیبش بیرون بیاید و سرمربی آوالان را از زمین بازی اخراج کند.

خط دفاع بی نقص آوالانی ها تمام توپ را دور کرد و بسیار موفق ظاهر شد. اما داور بازی علی رغم اعلام هفت دقیقه وقت اضافه برای نیمه دوم در لحظات پایانی سه ضربه ایستگاهی در نقاط خطرناک به سود میزبان اعلام کرد تا بالاخره ضربه سوم کام کردستانی‌ها را تلخ کند و دروازه مهدی باشی را فروبریزد.

آوالان کردستان با کسب تساوی یک بر یک فرصت یک پیروزی خارج از خانه در بازی پرحاشیه امروز را از دست داد و با ۱۴ امتیاز در رده هشتم جدول بدون تغییر باقی ماند.


10981645
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است