استانی 17:25 - 31 شهریور 1398
همزمان با طنین زنگ شکوفه‌ها در سلماس3هزار و 600 دانش‌آموز کلاس اولی در این شهرستان راهی کلاس‌های درس شدند.

3600 دانش‌آموز کلاس اولی در سلماس راهی کلاس‌های درس شدند

به گزارش ایسنا حسین خیرجوئی  مدیر آموزش و پرورش سلماس در مراسم نمادین زنگ شکوفه‌ها که امروز در دبستان "برگشادی" سلماس به صدا درآمد، ضمن تبریک سال تحصیلی جدید99-98 گفت: امسال بیش از 3هزارو 600 نفر دانش آموز سلماسی در پایه اول ابتدائی ثبت نام کرده اند که امروز برای اولین بار کلاس درس را تجربه می کنند.

وی ضمن درخواست همکاری بیشتر والدین در امور مدرسه و کمک به بهبود تعلیم و تربیت دانش‌آموزان ، تصریح کرد: تمام تلاش خود را برای فراهم شدن شرایطی که دانش آموزان بتوانند در آرامش تمام سال تحصیلی خود را آغاز کنند به کار گرفته‌ایم و امیدواریم بتوانیم سال تحصیلی خوب و توام با آرامش و موفقیت برای دانش آموزان عزیز در مدارس سلماس رقم بزنیم.

خیرجویی اظهار کرد: امروزه به دنبال مدرسه‌ای هستیم که در آن نشاط و سرزندگی وجود داشته باشد، دانش آموزان خلاق بوده و مهارت در مدارس جاری شود و مهمتر اینکه دانش آموز در مدرسه یاد بگیرد که به قانون احترام بگذارد، نظم را یاد بگیرد و در مقابل آسیبهای اجتماعی مقاومت کند.

مدیر آموزش و پرورش سلماس خاطرنشان کرد: رویکرد دستگاه تعلیم و تربیت آرامش خانواده ها برای ارتقای انگیزه مشارکت، تکریم معلمان و آرامش خاطر دانش آموزان است.

وی اظهار کرد: کودکان این غنچه های با نشاط و پر انرژی آینده های نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند و باید خانواده های این عزیزان همکاری همه جانبه با آموزش و پرورش و مربیانشان در جهت شکفتن و تعالی شان داشته باشند.

انتهای پیام


10244421
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است