ورزشی 08:00 - 24 تیر 1399
حریف ایران در انتخابی جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر در دیداری دوستانه در اربیل به مصاف فلسطین می‌رود.

دیدار دوستانه تیم ملی فوتبال عراق و فلسطین

به گزارش ایسنا و به نقل از اخبار العراق، تیم ملی فوتبال عراق یکی از حریفان ایران در انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر است. عراق با ۱۱ امتیاز در صدر جدول رده‌بندی گروهی قرار دارد که تیم‌های بحرین، ایران، هنگ کنگ و کامبوج هم در آن جای دارند.

فدراسیون فوتبال عراق برای آمادگی هر چه بیشتر این تیم برای حضور در دور برگشت سه دیدار دوستانه را برای شاگردان کاتانچ در نظر گرفت.

پیش از این برگزاری دیدار دوستانه برابر عمان و سوریه قطعی شد و این بار هم فدراسیون فوتبال عراق با فلسطین برای برگزاری دیدار دوستانه به توافق نهایی رسید.

قرار است که دیدار دوستانه برابر فلسطین در ورزشگاه فرانسوا حریری در شهر اربیل در کردستان عراق برگزار شود.

سایت اخبار العراق نوشت که تیم ملی فوتبال ایران که یکی از حریفان عراق در انتخابی جام جهانی است در دیداری دوستانه به مصاف ازبکستان خواهد رفت که این دیدار در ورزشگاه بنیادکار برگزار خواهد شد و نخستین رونمایی از اسکوچیچ خواهد بود.

ایران در دور رفت انتخابی جام جهانی با هدایت ویلموتس نتایج ناامید کننده‌ای به دست آورد و با  ۶ امتیاز در رده سوم جای دارد البته یک بازی کمتر نسبت به عراق و بحرین دارد.

انتهای پیام


10617574
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مجمع انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی ۲۵ اردیبهشت برگزار می‌شود و سوابق مدیریتی ۶ کاندیدا برای شرکت در انتخابات از سوی وزارت ورزش و جوانان به تایید رسیده است.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم بسکتبال شهرداری گرگان از امشب (پنج‌شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) کار خود در سری فینال سوپرلیگ غرب آسیا را آغاز می‌کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» قهرمان مسابقات اسکیت آزاد گفت: نبود پیست استاندارد تنها مشکل ما است، چون باید در این پیست‌ها مسابقه بدهیم.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» بازیکن سابق پرسپولیس گفت: حرفه‌ای گری بازیکنانمان برگ برنده بازی با آلومینیوم است، چون سرخپوشان تیمی را دستکم نمی‌گیرند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» دروازه بان اسبق باشگاه پرسپولیس گفت: اتفاقی در مالکیت رخ نداده و به ظاهر سرخپوشان را واگذار کرده‌اند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس کنسرسیوم بانک‌های خریدار پرسپولیس از پرداخت ۱۰ درصد دیگر از مطالبات معوقه بازیکنان سرخپوش خبر داد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس هیئت کشتی خوزستان گفت: حضور یک سرمربی از استان خوزستان در رده‌های مختلف تیم‌های ملی کشتی فرنگی حق این استان است.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم فوتبال یوکوهاما مارینوس ژاپن با برتری برابر اولسان اچ دی کره‌جنوبی به فینال لیگ قهرمانان آسیا راه پیدا کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس فدراسیون والیبال ایران طی حکمی امیرحسین منظمی را به عنوان سرپرست دبیر کلی فدراسیون منصوب کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» ممکن است حق امضا از خطیر در باشگاه استقلال گرفته شود.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است