استانی 22:42 - 04 خرداد 1397

سیل ۵ واحد مسکونی را در زنجان تخریب کرد

صفی الله کرامتی در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به تداوم بارش باران در نقاط مختلف استان زنجان، افزود: در پی بارش‌های اخیر و با جاری شدن سیل در برخی مناطق استان، به دستور استاندار زنجان، تمامی مدیران امدادی استان و فرمانداران شهرستان‌های استان زنجان در حال آماده باش قرار گرفتند.

وی ادامه داد: به دلیل بارش‌های سنگین روز گذشته و امروز و در پی جاری شدن سیل در برخی از شهرهای استان که خسارت‌هایی را به دنبال داشته است، تمامی نیروهای امدادی در حال آماده‌باش قرار گرفتند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری زنجان با اشاره به اینکه جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران، صبح امروز در شهر دندی برگزار شد، افزود: با جاری شدن سیل در شهرستان ماه‌نشان از روز گذشته تاکنون حدود ۳۰ واحد مسکونی دچار آب‌گرفتگی شده و ۵ واحد مسکونی تخریب‌شده است. ک

کرامتی بابیان اینکه در شهرستان زنجان نیز چند واحد مسکونی دچار آب‌گرفتگی شده‌اند که با همکاری مأموران امدادی در حال تخلیه هستند، گفت: در حال حاضر بارش باران در نقاط مختلف استان زنجان تداوم دارد.

وی  از مسافران و شهروندان خواست از توقف و اسکان در حواشی رودخانه‌ها و مناطق صاعقه خیز پرهیز نمایند و به هنگام تردد از محورهای مواصلاتی و به‌ویژه جاده‌های کوهستانی و سیلابی جانب احتیاط را رعایت کنند.


9790218
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است