اجتماعی 11:16 - 21 فروردین 1399

هوای روز پنج شنبه پایتخت پاک است

به گزارش خبرگزاری مهر، بر اساس پیش‌بینی‌های انجام‌شده در شرکت کنترل کیفیت هوا، با برقراری شرایط مساعد جوی، وزش باد و بارش باران تا صبح روز پنج شنبه ۲۱ فروردین کیفیت هوای شهر تهران در وضعیت پاک قرار می‌گیرد.

با برقراری شرایط ناپایدار جوی طی روز همراه با وزش باد مؤثر و احتمال بارش، انتظار می‌رود کیفیت هوا در وضعیت مطلوب باقی بمان البته طی امشب به دلیل کاهش تندی باد و افزایش ترافیک غلظت آلاینده‌ها افزایش می‌یابد. با این وجود کیفیت هوا در وضعیت سالم قرار خواهد داشت.

این وضعیت تا صبح جمعه (۲۲ فروردین) ادامه دارد و پیش‌بینی می‌شود که افزایش نسبی در غلظت آلاینده‌ها نسبت به روز قبل مشاهده شود.

به‌تدریج با افزایش تندی باد و احتمال رگبار پراکنده طی فردا بر میزان ناپایداری جوی افزوده می‌شود که پراکندگی آلاینده‌ها را به دنبال دارد.

از این‌رو در اواخر وقت فردا (۲۲ فروردین) از غلظت آلاینده‌ها کاسته می‌شود و در بیشتر مناطق کیفیت هوا در محدوده سالم و پاک قرار می‌گیرد.

بر اساس داده‌های شرکت کنترل کیفیت هوا، کیفیت هوای ۲۴ ساعت گذشته پایتخت منتهی به ۸ صبح امروز با شاخص میانگین ۵۳ در شرایط قابل قبول قرار داشت و کیفیت هوای هم اکنون نیز با شاخص میانگین ۲۲ در شرایط پاک است.

تنفس هوای پاک در پایتخت خبرگزاری ایسنا

10476858
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اجتماعی

اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» پسر جوان که در اقدامی هولناک مادرش را به قتل رسانده، در حالی قرار است بزودی پای میز محاکمه بایستد که مدعی است بدگویی‌های پدرش باعث شده تا او از مادرش متنفر شود و دست به جنایت بزند.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» چهار زندانی محکوم به مرگ سحرگاه چهارشنبه برای اجرای حکم در زندان قزل‌حصار پای چوبه دار رفتند، اما سه نفر از آنها با دریافت مهلت و قبول درخواست اعاده دادرسی درپرونده‌شان به سلول خود برگشتند.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» مرد جنایتکار وقتی فهمید همسر اولش از ازدواج او باخبر شده وی را به باغی کشانده و به قتل رساند.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رییس پلیس فتای کشور گفت: بر اساس رصد‌هایی که انجام گرفته است، حدود ۲۰ نفر به دلیل فروش سوال‌های جعلی آزمون سراسری ۱۴۰۳ در فضای مجازی بازداشت شدند.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل جوان یک شرکت پخش کننده لوازم بهداشتی و آرایشی در برج بیست طبقه اش در محله کوهک با ۳۷ ضربه چاقو به قتل رسید.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی شهرداری تهران گفت: با توجه به گارانتی ۵ ساله تاکسی‌های برقی جدید نگرانی بابت خدمات پس از فروش آنها وجود نخواهد داشت.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» تفاهم‌نامه کمیته سه جانبه قضایی مقابله با تروریسم بین ایران، عراق و سوریه برای مقابله با تروریسم به امضا رسید.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای در پیامی درگذشت معاون اول دولت نهم را تسلیت گفت.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» قاتلان اجاره‌ای که به دستور کارمند بانک و با دریافت ۱۰۰ میلیون تومان همسر وی را کشته بودند، بازداشت شدند.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران گفت: وضعیت استقرار خانم‌ها و آقایان در خطوط بی‌آرتی به روال قدیم تغییر کرد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است