اجتماعی 12:12 - 02 اسفند 1395
با حضور معاون رئیس جمهور؛
بانک جامع اطلاعاتی زنان با حضور معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده رونمایی شد.

بانک جامع اطلاعاتی زنان رونمایی شد

به  گزارش خبرنگار مهر، شهیندخت مولاوردی در مراسم رونمایی از بانک جامع اطلاعاتی زنان در تشریح امکانات این سامانه گفت: از اطلاعات این سامانه می توانیم برای برنامه ریزی درست بهره ببریم. همچنین تلاش می کنیم از این سامانه در جهت تحقق دسترسی عادلانه زنان به فرصت‌ها و منابع استفاده کنیم زیرا یکی از ماموریت‌های ما شناسایی زنان توانمند و مستعد و معرفی آنان به مسوولان برای تصدی پست‌های مدیریتی است.

مولاوردی اعتماد و خوداظهاری را مبنای بانک اطلاعاتی جامع زنان دانست و ادامه داد: فرآیند صحت سنجی را در ادامه خواهیم داشت. در مراحل بعد گروه‌های تشکیل شده از طریق این بانک به صورت شبکه به هم پیوند داده می‌شوند و می‌توانیم از دیدگاه‌های اعضای این بانک بهره ببریم و در این جهت یک شبکه اجتماعی بین گروه‌های مختلف بانک اطلاعاتی زنان و گروه‌های خاص این بانک خواهیم داشت که به برنامه ریزی‌ها کمک می‌کند. در واقع از این طریق تلاش می‌کنیم برنامه ریزی برای زنان را با زنان محقق کنیم چرا که برنامه ریزی در پشت درهای بسته راه گشا نخواهد بود.

وی اضافه کرد: ما می‌توانیم برای دریافت نظرات اعضای بانک اطلاعاتی به منظور تصمیم گیری‌هایی مانند ارسال یک لایحه به دولت بهره ببریم و هم معاونت زنان و هم بخش خصوصی می‌توانند از این اطلاعات بهره ببرند. البته انتظار نداریم که این پایگاه تنها به یک مرکز کاریابی برای زنان تبدیل شود.


8832632
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اجتماعی

اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» یک جرم شناس به پلیس پیشنهاد کرد تا در راستای افزایش بازدارندگی مجازات مجرمان، دوره‌های آموزش و چک لیست‌هایی را برای ماموران میدانی خود پیش‌بینی کند.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا از تردد روان در تمام محور‌های مواصلاتی کشور خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» وزیر تعاون گفت: اعتبار خرید بسته‌های غذایی و بهداشتی برای مادران دارای فرزند شیرخوار در سه دهک اول درآمدی در تمام استان‌ها تامین شده است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» وزیر تعاون گفت: اعتبار خرید بسته‌های غذایی و بهداشتی برای مادران دارای فرزند شیرخوار در سه دهک اول درآمدی در تمام استان‌ها تامین شده است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور گفت: نجاتگران این جمعیت به بیش از ۱۰ هزار نفر خدمات امدادی ارائه کردند و ۱۲۵۱ نفر را اسکان اضطراری دادند.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرکل بهداشت، بیمه‌های اجتماعی و درمان کمیته امداد، تسهیلات درمانی در نظر گرفته شده در مصوبه تعرفه‌های درمانی سال ۱۴۰۳ توسط دولت را تشریح کرد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» کیفیت هوای تهران در شرایط قابل قبول قرار دارد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» پسر جوان که در اقدامی هولناک مادرش را به قتل رسانده، در حالی قرار است بزودی پای میز محاکمه بایستد که مدعی است بدگویی‌های پدرش باعث شده تا او از مادرش متنفر شود و دست به جنایت بزند.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» چهار زندانی محکوم به مرگ سحرگاه چهارشنبه برای اجرای حکم در زندان قزل‌حصار پای چوبه دار رفتند، اما سه نفر از آنها با دریافت مهلت و قبول درخواست اعاده دادرسی درپرونده‌شان به سلول خود برگشتند.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» مرد جنایتکار وقتی فهمید همسر اولش از ازدواج او باخبر شده وی را به باغی کشانده و به قتل رساند.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است