استانی 17:43 - 28 مرداد 1398

مدیران زمینه را برای سرمایه گذاری در شهر ایلام فراهم کنند

به گزارش خبرنگار مهر، خیرالله گراوند بعدازظهر دوشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان ایلام که با حضور امینی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و مدیران کل استان و شهرستان برگزار شد، گفت: مدیران علاوه بر داشتن تخصص باید خادم راستین برای مردم و نظام باشند و برای اینکه در ذهن  و خاطر مردم جای داشته باشید باید همواره صادقانه و برای رضای خداوند کارکنید و کارهایی که برای رضای خداوند انجام شود یقینا رضایتمندی مردم را به همراه دارند.

وی با بیان اینکه  باید تلاش کرد احساس امنیت برای سرمایه گذاران نهادینه شود، گفت: زمینه برای حضور سرمایه گذاری های بزرگ و ایجاد فضای کسب وکار در راستای حمایت از شعار سال بعنوان رونق تولید باید در دستور کار قرار گیرد.

وی با اشاره به فعالیت احزاب در ایلام  اظهار داشت: خوشبختانه با تلاشها و پی گیری های استاندار، معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری با انسجام، همدلی و اتحاد بین احزاب سیاسی فضای آرام و پرشور و نشاط و پویای سیاسی در استان حاکم است.

گراوند اظهار داشت: آسفالت برخی مناطق روستایی شهرستان شروع شده و امسال آسفالت معابر روستایی حوزه بخش مرکزی ایلام را در دست اجرا است.


10213203
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است