استانی 12:54 - 08 فروردین 1396
معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری منطقه آزاد قشم:
قشم-معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری منطقه آزاد قشم گفت: ستاد اسکان فرهنگیان قشم با پذیرش قریب به 50 هزار نفر، همیار و بازویی توانمند برای منطقه آزاد در اسکان مهمانان نوروزی بوده است.

آموزش وپرورش بازوی توانمند منطقه آزاد در  اسکان مسافرین بوده است

به گزارش خبرنگار مهر، فرزین حقدل پیش ازظهر سه شنبه در دیدار با بازرسان اداره کل آموزش وپرورش هرمزگان و مدیر آموزش وپرورش قشم ،اظهار داشت: آموزش وپرورش شهرستان قشم نقش بسزایی در اسکان مسافرین و گردشگران این جزیره دارد.

وی افزود: تاکنون قریب به 50 هزار فرهنگی و همراه در فضاهای آموزش وپرورش اسکان پیدا کرده اند و این دستگاه به عنوان بازوی توانمند و همیار خوب منطقه آزاد قشم در اسکان مسافرین بوده است.

حقدل با بیان اینکه مدیرعامل منطقه آزاد به عنوان رئیس شورای آموزش وپرورش می باشد، خاطر نشان کرد: با دستور مدیر عامل منطقه آزاد، بدهکاری مدارس در زمینه آب بخشیده شد و بهاء آب شرب مدارس در ایام نوروز به صورت رایگان محاسبه می گردد.

محمد مهترپور نیز که به عنوان بازرس اداره کل آموزش وپرورش برای بررسی مدارس به قشم سفر کرده بود در این دیدار با ابلاغ پیام مدیر کل آموزش وپرورش هرمزگان،گفت: همراهی منطقه آزاد قشم در همه عرصه های آموزشی، پرورشی، رفاهی و تجهیزات مدارس، از داشتن دید هوشمندانه مدیرعامل منطقه آزاد به پیشرفت این جزیره حکایت دارد.

این مسئول اضافه کرد: آموزش وپرورش نقش بی بدیلی در پیشرفت و توسعه کشور دارد و حفظ شأن و جایگاه معلمان و تلاش برای رفاه آنها، می تواند مسیر حرکت کشور را برای رسیدن به این مهم تسهیل ببخشد.

مهترپور همکاری منطقه آزاد قشم با آموزش وپرورش را قابل تحسین دانست و خاطر نشان کرد: با مدیریت خوب مهندس مؤمنی مدیرعامل منطقه آزاد قشم و دید ویژه ای که به پیشرفت دستگاه تعلیم و تربیت این جزیره دارند و با تدابیر مناسب خود، انشاء الله در آینده ای نزدیک شاهد برطرف شدن کمبود فضاهای اسکان فرهنگیان،ایجاد رفاه مناسب برای فرهنگیان مسافر و رضایت مندی بیشتر این قشر زحمت کش باشیم.  


8953527
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است