استانی 20:30 - 19 آذر 1398

زیرساخت‌های خرمشهر مشکل جدی دارند

به گزارش خبرنگار مهر، محمد حیدری ظهر امروز در آیین تودیع و معارفه فرماندار ویژه خرمشهر به بیان برنامه خود برای تصدی امور شهری خرمشهر پرداخت و اظهار کرد: بسته به حمایت‌ و پشتیبانی مجموعه استانداری و سایر دستگاه‌های اجرایی و برنامه تدوین ‌شده برای این شهرستان می توان مشکلات را مرتفع و از ظرفیت‌های بالفعل برای پیشرفت و آبادانی کشور استفاده کرد.

وی توضیح داد: در هر شهرستان مجموعه‌ای از مشکلات وجود دارد و متناسب با آن ظرفیت‌های متعددی نیز دارد که برای برون‌رفت از مشکلات و مسائل هر شهرستان باید ریشه‌های مسئله تشخیص داده شود.

حیدری افزود: در مورد خرمشهر با مطالعه اجمالی می ‌توان فهمید که زیرساخت‌های این شهرستان مشکل جدی دارد اما با ارزیابی‌های انجام ‌شده مشکلات در برابر ظرفیت‌های خرمشهر قابل ‌مقایسه نیست و این شهرستان ظرفیت‌های بالقوه‌ای دارد.

فرماندار جدید خرمشهر موقعیت استراتژیک و جغرافیایی، وجود راه‌های مختلف مواصلاتی، هم‌مرزی با کشورهای همسایه را ویژگی‌های منحصر به ‌فرد خرمشهر برشمرده است که می ‌تواند در رونق اقتصاد مؤثر باشد و افزود: مرز بین‌المللی شلمچه، حماسه اربعین حسینی، راهیان نور و مردمان وفادار به انقلاب اسلامی و جوانان غیور این شهرستان از دیگر ظرفیت‌های که می‌ توانند این منطقه را متحول کنند.

حیدری اراده جمعی و مشارکت مردمی را از دیگر فرصت‌های شهرستان خرمشهر دانست و گفت: برای حل مسائل می ‌توان با مشارکت مردم مشکلات این شهرستان را مرتفع کرد.


10316082
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است