استانی 15:24 - 20 آذر 1398

۸۵۸ پرونده تخلفاتی حوزه آرد و نان در لرستان تشکیل شد

محمدرضا صفی خانی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به انجام شش هزار و ۳۱۱ مورد بازرسی از واحدهای گندم، آرد و نان لرستان طی سال گذشته، اظهار داشت: این عدد طی هشت ماهه امسال ۱۳ هزار و ۵۶۶ مورد بوده است.

وی با اشاره به تشکیل ۵۱۷ پرونده تخلفاتی برای این واحدها طی سال گذشته، عنوان کرد: در سالجاری نیز برای واحدهای متخلف این حوزه ۸۵۸ پرونده تشکیل شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان با اشاره به رشد ۱۱۵ درصدی تعداد بازرسی های صورت گرفته از واحدهای گندم، آرد و نان استان طی امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل، تصریح کرد: همچنین تعداد پرونده های تشکیل شده برای این واحدها در این مدت ۶۶ درصد رشد داشته است.

صفی خانی، گفت: همچنین ارزش ریالی پرونده های تشکیل شده برای واحدهای متخلف این حوزه نسبت به مدت مشابه سال قبل هزار و ۸۷ درصد رشد داشته است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره انجام دو هزار و ۳۶۲ مورد بازرسی در حوزه قاچاق کالا و ارز طی سال گذشته، بیان داشت: این عدد طی امسال سه هزار و ۷۵۳ مورد بوده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان، افزود: در سال گذشته ۱۵۵ پرونده تخلفاتی در حوزه قاچاق کالا و ارز در لرستان تشکیل شده که این عدد طی امسال ۱۹۶ مورد بوده است.


10316772
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است